|
کدخبر: 275550

سلطان علیه سرمربی پرسپولیس

اسطوره باشگاه پرسپولیس اعتقاد داشت موفقیت قبلی افشین قطبی که منجر به قهرمانی سرخپوشان شد، به دلیل درایت حبیب کاشانی مدیر عامل باشگاه بوده است.

فوتبال سلطان علیه سرمربی پرسپولیس

در فصل هشتم رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس با افشین ترین نتایج خوبی را کسب نکرد تا همه بر این باور باشند قهرمانی پرسپولیس با افشین قطبی به خاطر درایت مدیریت حبیب کاشانی بوده است با این حال سرخپوشان در لیگ برتر حرکت سینوسی و سپری می‌کردند تا هواداران تیم شاکی شوند افشین قطبی سرانجام از تیم برود و افشین پیروانی جایگزین او شود.

در همین خصوص علی پروین سلطان فوتبال کشورمان در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی که در تاریخ ۱۱ آذر ماه سال ۱۳۸۷ به چاپ رسیده بود اینگونه توضیح داد: پرسپولیس پرستاره ترین تیم تاریخ باشگاه است و توانایی قهرمانی در آسیا را هم دارد و بیش از حد بزرگ کردن و با یک سری کارها زن علی فوتبال را فریب داد. این آقا مقابل دوربین اشک می‌ریزد که پرسپولیس را دوست دارد ولی به خاطر ۲۸ هزار دلار (حدود ۳۰ میلیون تومان آن سال)  تیم را رها کرد و رفت.

علی پروین ادامه داد: من از افشین قطبی ناراحتم، این آقا کارنامه در فوتبال ندارد و فقط یک آنالیزور هست، تنها تجربه مربیگری اش کار با تیم بانوان بوده است. با یک قرارداد نجومی پرسپولیس می‌آید و بعد هم اینجوری می‌رود. به نظر من او با پرسپولیس معامله کرد، ناراحتی من از قرارداد او نیست اما اینکه  کسی جلوی دوربین سیاه بازی کند و برای پرسپولیس گریه زاری راه بیندازد و سپس به ریش ما بخندد، ناراحتم می‌کند.

مصاحبه اسطوره پرسپولیس در دهه هشتاد را مشاهده می‌کنید:

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر