|
کدخبر: 306952

کارنامه اسطوره آبی ها رو شد

جواد زرینچه توانسته از سه بازی ابتدایی خود با آریو اسلامشهر ۷ امتیاز کسب کند.

ورزش کارنامه اسطوره آبی ها رو شد

زرینچه در شرایطی موفق به کسب ۷ امتیاز شده که فصل گذشته در لیگ دسته دوم به عنوان مدیر فنی آریو اسلامشهر فعالیت می‌کرد، اما به یکباره تصمیم گرفت بار دیگر به عرصه مربیگری بازگردد.

زرینچه البته سال‌ها بود که از مربیگری دور شده بود. آخرین تجربه او حضور در کادر فنی استراماچونی بود و ۸ سال پیش آخرین تجربه‌اش را در شهرداری یاسوج پشت سر گذاشت، اما در اسلامشهر، شهر محل تولدش، به نظر می‌رسد دنیا به کام او و شاگردانش شده است.

آریو که در پنجره تابستانی با خرید امتیاز ون پارس به رقابت‌های لیگ دسته اول رسید، در بازی اول مس شهربابک را در کرمان شکست داد و سپس در بازی دوم مقابل شهر راز شیراز در اسلامشهر به تساوی یک بر یک دست یافت. آنها در هفته سوم بار دیگر به روند پیروزی بازگشتند و با ۷ امتیاز حالا در میان مدعیان قرار گرفته‌اند.

البته که هنوز راه درازی پیش‌روی زرینچه و شاگردانش قرار دارد و باید دید آنها در ادامه مسابقات چه عملکردی از خود به نمایش خواهند گذاشت.

در لیگ دسته اول که بحث‌های مربوط به نوع اداره باشگاه و مسائل مالی نقش زیادی درموفقیت تیم‌ها دارد، به نظر می‌رسد زرینچه مجموعه مرتبی را تحویل گرفته و با نظم کاری و مالی نسبتا مناسبی و با دغدغه کمتر تیمش را آماده مسابقات می‌کند؛ تیمی که هنوز برای بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال شناخته شده نیست، اما با گذشت زمان برای خود نامی دست و پا خواهد کرد؛ مثل اغلب تیم‌های تهرانی از دسته‌های پایین‌تر سر درمی‌آورند و تا بالاترین سطح فوتبال ایران پیش می‌روند. شاید شبیه به هوادار امروز یا نفت تهران دیروز.

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها