|
کدخبر: 306898

سعیدی: راهکارهای هاشمی برای رفع چالش‌های حوزه ورزش موثر خواهد بود

نماینده مردم چابهار در مجلس، گفت: هاشمی از نیروهای دلسوز ورزش کشور ما است و حتما راهکارهایی که دارد برای چالش‌های حوزه ورزشی کشور موثر خواهد بود.

ورزش سعیدی: راهکارهای هاشمی برای رفع چالش‌های حوزه ورزش موثر خواهد بود

معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، درباره معرفی هاشمی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان، بیان داشت: از زحمات اقای سجادی برای تلاش‌هایشان در حوزه ورزش تشکر می‌کنم و در مورد اقای هاشمی چون در تمام سطوح مدیریتی و کارشناسی حوزه ورزش حضور و اشراف کامل نسبت به معادلات ورزشی و نحوه تعاملات با کشورهای دیگر دارند فکر می‌کنم که انتخاب هوشمندانه‌ای است.

سعیدی با با بیان اینکه «مناطق محروم از نظر امکانات و زیرساخت‌های ورزشی همواره تفاوت معنادار با سایر مناطق داشتند»، مطرح کرد: امیدواریم در برنامه‌های ایشان تعریف مشخصی از توزیع فرصت‌های عادلانه در حوزه زیرساخت‌های ورزشی برای مناطق محروم وجود داشته باشد همچنین امید است با توجه به اینکه ایشان استخوان خرد کرده حوزه ورزش هستند به این نکته اهتمام بورزند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان خاطرنشان کرد: کلیت مجلس شورای اسلامی با برنامه‌های آقای هاشمی موافق هستند و ایشان از نیروهای دلسوز ورزش کشور هستند و حتما راهکارهای ایشان برای چالش های حوزه ورزشی کشور موثر خواهد بود.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها