|
کدخبر: 306446

پوریا: کیومرث هاشمی از بدنه ورزش است و تجربه مدیریت دارد

رئیس فدراسیون بدمینتون درخصوص معرفی کیومرث هاشمی به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی دولت صحبت کرد.

ورزش پوریا: کیومرث هاشمی از بدنه ورزش است و تجربه مدیریت دارد

محمدرضا پوریا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص آخرین وضعیت نفرات اعزامی به باز‌ی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: خوشبختانه در روزهای اخیر هم یک سهمیه دیگر به بدمینتون داده شد و قرار است دو بازیکن و یک مربی در این بازی‌ها داشته باشیم. خودم به شخصه این سهمیه را پیگیری کردم و ممنونم از کیومرث هاشمی و مسئولین کمیته ملی المپیک که شرایط اضافه شدن علی حیاتی را هم به لیست نفرات اعزامی اضافه کردند.

وی افزود: انتخاب نفرات را کمیته ملی المپیک به عهده فدراسیون گذاشته بود و در جلسه‌ای هم که داشتیم هیات رئیسه این مجوز را به من دادند که یکی از نفرات شایسته ملی پوش‌مان را معرفی کنیم. حیاتی ۱۷ سال سن دارد و جزو بازیکن‌های جوان ولی با استعداد ماست. به آینده او بسیار امیدوار هستم و فکر می‌کنم اگر بتواند اسپانسر خوب پیدا کند و قطعا ما هم حمایت خواهیم کرد، حیاتی آینده روشنی خواهد داشت و از حالا می‌توانیم به کسب سهمیه المپیک توسط او امیدوار باشیم.

رئیس فدراسیون بدمینتون در پایان با اشاره به معرفی کیومرث هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان گفت: هاشمی از بدنه ورزش است و تجریه مدیریتی را دارد. او پله‌های ورزش را طی کرده است و خوب می‌داند که برای کمک به خانواده ورزش چه کارهایی را انجام بدهد. من مطمئنم و حتی انتظار داریم که نمایندگان مجلس هم با رای قاطعانه خود هر چه سریعتر این وزارت را این حالت بلاتکلیفی خارج کنند. سال مهمی برای ورزش است ما هم بازیهای آسیایی هانگژو را داریم و هم المپیک پاریس بهتر است که هر چه سریعتر تکلیف ریاست این وزارت خانه مشخص شود.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها