|
کدخبر: 303543

پشت پرده جدایی مهدی قایدی از استقلال فاش شد

فرهاد مجیدی سرمربی اسبق استقلال به نکته مهمی اشاره کرد که ناخودآگاه توجه هواداران استقلال را جلب کرد.

ورزش پشت پرده جدایی مهدی قایدی از استقلال فاش شد

مجیدی اعلام کرد برای این فصل هر بازیکنی که تاکنون خواسته به جمع نفرات اتحاد کلبا اضافه شده‌اند بنابراین مشخص است که مهدی قایدی از مدت‌ها قبل در لیست او قرار داشته است اما این مسئله به معنای نقشه کشیدن مجیدی برای گرفتن بازیکن مورد نظر از استقلال نبوده است و پیگیری خبر ورزشی نشان داد داستان از جای دیگری آب می‌خورد.

اصل ماجرا این بود که با توجه به بدقولی استقلال در پرداخت سهم باشگاه شباب الاهلی، کادر مدیریتی این باشگاه دیگر نمی‌خواستند با استقلال معامله کنند البته حجت کریمی سفری به دبی داشت و روابط را تا حدی بهبود بخشید ولی وقتی خود او از استقلال کناره‌گیری کرد، ماجرا از نظر مدیران باشگاه الاهلی هم تمام شد و آنها در جلسه‌ای که خودشان داشتند و به اطلاع مهدی قایدی هم رساندند تاکید کردند حتی اگر این بازیکن در پازل تاکتیکی سرمربی تیمشان نباشد، ترجیح می‌دهند او را دوباره به استقلال واگذار نکنند و برایش تیم دیگری بیابند. در واقع بدحسابی مدیران اسبق استقلال در این ماجرا خیلی موثر بود.

در چنین شرایطی خود مهدی قایدی هم ترجیح می‌داد رهسپار امارات شود و بار دیگر فوتبال خود را در این کشور دنبال کند. او خیلی دوست داشت تا در یک تیم متعلق به شهر دبی حاضر باشد و شاید به همین خاطر بود که وقتی بحث ارائه پیشنهاد از طرف باشگاه الوحده که متعلق به ابوظبی است مطرح شد، قایدی فکر دیگری به سرش زد و تصمیم به همکاری مجدد با فرهاد مجیدی گرفت. مربی که رابطه بسیار خوبی با او داشت و خود مهدی نیز اوایل تیر ماه امسال داخل یک رستوران در شهر دبی نسبت به همکاری مجدد با فرهاد مجیدی چراغ سبز نشان داد و مدعی شد دلش می‌خواهد دوباره با این مربی کار کند و اقدامات اولیه هم در حال انجام است.

فرهاد مجیدی تابستان سال گذشته وقتی به اتحاد کلبا پیوست، اعلام کرد برای تضعیف نشدن استقلال هیچ بازیکنی را از این تیم نمی‌گیرد و به قولش هم عمل کرد. او در این فصل هم ترجیحش این بود که سراغ استقلالی‌ها نرود به همین خاطر ابتدا با قایدی مذاکره نکرد اما وقتی مدیران باشگاه کلبا به او گفتند که الاهلی تمایل چندانی برای تداوم همکاری با استقلال نداشته، این بازیکن مدنظر سرمربی الاهلی نیست و خود قایدی هم دوست دارد دوباره فضای فوتبال امارات را تجربه کند، از کادر مدیریتی خود خواست تا زمینه برای جذب این ملی پوش را فراهم کنند و حالا مهدی قایدی یکی از بازیکنان اتحاد کلبا محسوب می‌شود و از روز جمعه همین هفته در لیگ حرفه‌ای امارات حاضر خواهد شد.

منبع: روز نو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها