|
کدخبر: 298477

شوک بزرگ به باشگاه استقلال

جواد نکونام در تلاش برای جذب یک دروازه بان جدید است و این مسئله، شاید منجر به جدایی حسین حسینی از اردوی تیم آبی شود.

ورزش شوک بزرگ به باشگاه استقلال

یک دروازه بان خارجی یا محمد رضا اخباری در استقلال؟ این را در روزهای آینده جواد نکونان مشخص خواهد کرد. جذب یک دروازه بان جدید نه تنها خواست تماشاگران از جواد نکونام بلکه خواست این مربی هم هست؛ به این خاطر که موجب ایجاد رقابت بین دو دروازه بان می شود و از این موضوع باشگاه سود می برد.

اجرای این تصمیم شاید منجر به جدایی حسین حسینی از اردوی تیم آبی شود. این تصمیم و هم چنین تصمیم باشگاه پیرامون مسایل مالی کاپیتان را مجاب کرده به دنبال حضور در یک تیم جدید باشد. جالب اینجاست باشگاه استقلال در فصل جاری به بازیکنان چون حسین حسینی پیشنهاد تمدید قرارداد با ۱۵ میلیارد تومان را داده است. این در حالی است که دستمزد این دروازه بان فصل گذشته بیش از این عدد بوده است. گفته می شود گل گهر مقصد بعدی حسینی است. او از تیم نساجی هم پیشنهاد بازی دریافت کرد که پاسخش منفی بود.

گفته می شود در روزهای آتی شاهد جدایی چند بازیکن شاخص دیگر به خاطر مسایل مالی از تیم استقلال خواهیم بود. هر چند کاپیتان و دروازه بان استقلال دوست دارد در تیمی بازی کند که هم چنان مرد شماره یک باشد و دیگر دوست دارد به دوران نیمکت نشینی در استقلال برگردد.

 

 

 

منبع: ۹ صبح

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها