|
کدخبر: 292304

صحبت های یحیی قبل از دربی فردا / اگر خوب نباشم می روم!

سرمربی پرسپولیس می‌گوید دیدار فردای تیمش با استقلال یکی از مهم‌ترین دربی‌هایی است که به یاد دارد.

ورزش صحبت های یحیی قبل از دربی فردا / اگر خوب نباشم می روم!

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دربی صدم و تقابل با استقلال در رابطه با این دیدار اظهار کرد: این یکی از مهم‌ترین دربی‌هایی است که به یاد دارم. با شرایط جدول مساوی به درد هیچ‌کدام از تیم‌ها نمی‌خورد و ممکن است یکی از تیم‌ها را از گردونه رقابت‌ها خارج کند. به همین دلیل هر دو تیم به دنبال برد خواهند بود و هر دو برای بردن به زمین می‌آیند.

او ادامه داد: این نشانه خوبی از یک بازی باکیفیت است و امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی را برای خودمان رقم بزنیم. حفظ تمرکز در دربی خیلی مهم است و هم تیم استقلال و هم ما بازیکنان باکیفیتی داریم. شاهد دربی جذابی خواهیم بود و امیدواریم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. جز پیروزی هدف دیگری نخواهیم داشت. با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم فقط درباره دربی فکر کردیم.

گل‌محمدی همچنین گفت: استقلال هم بازیکنان باکیفیتی دارد و قابل احترام است. بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود. هر تیمی بتواند از موقعیت‌هایش استفاده کند و در دفاع بدون اشتباه باشد بازی را می‌برد.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور محدود تماشاگران در ورزشگاه‌ بیان کرد: این دربی می‌توانست بالای صد هزار تماشاگر داشته باشد اما به خاطر نداشتن امکانات این‌گونه به مشکل می‌خوریم. بازی را عقب بردند و اکنون یک ساعت از بازی نصف زمین آفتاب و نصف زمین سایه است. نمی‌دانم این همه بی‌سلیقگی برای چیست. می‌توانستند بازی را در ساعتی بگذارند که هواداران و بازیکنان از بازی لذت ببرند. این بی‌سلیقگی نشان می‌دهد که اولویت فوتبال نیست و فقط می‌خواهند بدون دردسر یک بازی برگزار شود. هیچ دلیلی ندارد این بازی ساعت ۱۶ برگزار شود.

او درباره تیم داوری و حواشی مربوط به قضاوت داور در دربی گذشته گفت: قبل از بازی درست نیست درباره داوری صحبت کنیم. برای پیام حیدری و تیمشان آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس درباره تزریق مالی بانک شهر اسپانسر مشترک استقلال و پرسپولیس به آبی‌پوشان و اعتراضات هواداران پرسپولیس نسبت به این مساله عنوان کرد: این تصمیم‌گیری‌ها مدیریتی است و زیاد درباره این مسائل نباید اظهار نظر کنم. من دوست دارم تمرکزمان روی مسائل فنی باشد. این‌ مسائل جنبی مدیریتی دارد که من به آن ورود نمی‌کنم.

او درباره اظهارنظر یکی از رسانه‌ها در رابطه با حضور دونادونی روی نیمکت پرسپولیس گفت: اگر من نتیجه بگیرم دونادونی کجا برود؟ نگران من هستند یا دونادونی؟ امیدوارم جواب خوبی برای این مربی داشته باشم.

گل‌محمدی در رابطه با پریرا و حضور او در ترکیب پرسپولیس بیان کرد: این‌که کدام بازیکن بازی می‌کند به تمرینات بستگی دارد. اگر کسی بتواند خوب تمرین کند می‌تواند بازی کند.

او در رابطه با نتایجش در بازی‌های بزرگ گفت: من یک توانایی محدودی دارم و سقف دارم. در این محدوده تمام تلاشم را می‌کنم. تا آن‌جا که بتوانم وقت می‌گذارم و این‌ فقط به خاطر این‌ است که بتوانم مثمر ثمر باشم. هر موقع احساس شد که بودن من به تیم کمک نمی‌کند، خودم می‌روم. تا موقعی که هستم تمرکزم را برای پرسپولیس می‌گذارم. امسال سعی کردم وقت بیشتری بگذارم تا بتوانم جواب هواداران را بدهم. امیدوارم هواداران از تیم راضی باشند. باوجود مشکلات زیاد سعی کردیم شرایط خوبی داشته باشیم و تلاش ما این است پرچم پرسپولیس را برافراشته کنیم.

او اضافه کرد: ما در خیلی از بازی‌ها در لحظات آخر بازی را برگرداندیم. هیچ تیمی در دربی نمی‌خواهد بازنده باشد و وقتی تیمی عقب می‌افتد تلاشش را می‌کند تا گل بزند. این موضوع کار را برای مدافعان سخت می‌کند. امیدواریم تا سوت پایان بازی عملکرد خوبی داشته باشیم.

گل‌محمدی درباره مدعیان قهرمانی و احتمال قهرمانی یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: برنده بازی قهرمان لیگ را مشخص نمی‌کند. عملکرد سپاهان هم خوب بوده اما باید منتظر باشیم که سپاهان امتیاز از دست دهد.

او در رابطه با این‌که تیم دوم به بالای ۶۰ امتیاز خواهد رسید، بیان کرد: پارسال برای ما این اتفاق افتاد و ۶۳ امتیاز گرفتیم اما دوم شدیم. ممکن است امسال هم بالای ۶۰ امتیاز بگیریم. این اتفاق در لیگ‌های باکیفیت رخ می‌دهد. این نشان از لیگ باکیفیت ما دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت بازیکنان سه‌کارته تیم گفت: من نگران نیستم و در هر صورت بازی قبلی هم سه کارته زیاد داشتیم. بازیکنان باید آن‌قدر تمرکز خوب داشته باشند که کارت نگیرند. تیم باید از نظر ذهنی تمرکز داشته باشد تا بازیکنانش کارت نگیرند.

او در پایان درباره وضعیت مصدومیت محمد عمری گفت: او شرایط خوبی دارد. عمری مصدومیت بدی داشت اما در این چند روز خوب تمرین کرد و مطمئنا می‌تواند کمک کند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر