|
کدخبر: 290973

کنایه سنگین مورایس به تراکتوری ها + عکس

ژوزه مورایس پاسخ خبرنگاری تبریزی با با تیزهوشی خاصی داد.

ورزش کنایه سنگین مورایس به تراکتوری ها + عکس

دیدار پایانی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر یکی از مهیج‌ترین دیدارهای فصل درآمد و حضور ۶۵ هزارنفری هواداران تبریزی بر جذابیت این بازی افزود.

سپاهان در این مسابقه برای حفظ فاصله ۳ امتیازی با استقلال که برنده بازی با آلومینیوم شده بود و همینطور حفظ فاصله ۴ امتیازی با پرسپولیس که ۲۴ ساعت قبل‌تر موفق به شکست ملوان بندرانزلی شده بود، نیاز به ۳ امتیاز دیدار برابر تراکتور داشت؛ اتفاق مهمی که با پنالتی رضا اسدی رخ نداد و طلایی پوشان اصفهانی در یکی از حساس‌ترین برهه‌های فصل سومین شکست را تجربه کردند.

این پیروزی برای تراکتوری‌ها که حمایت پرشور و خیره‌کننده هوادارانشان را داشتند، بسیار شیرین بود و پس از سوت پایان مسابقه جشنی ۶۵ هزار نفری در استادیوم یادگار امام تبریز با حضور بازیکنان، کادر فنی و هواداران شکل گرفت.

مورایس در کنفرانس خبری البته کنایه‌ای به شادی تبریزی‌ها و همینطور خمس  داشت. این مربی در نشست خبری در واکنش به سوالی که آیا او با تاکید بر دو پنالتی گرفته نشده برای تیمش، قصد زیر سوال بردن برد تراکتور را دارد، پاسخ زیرکانه‌ای داد که با کری‌خوانی هم همراه بود؛ جایی که این مربی پرتغالی باتجربه به خبرنگار تبریزی گفت که شادی تراکتوری‌ها طوری بوده که انگار قهرمان لیگ شده‌اند و این یعنی تیم مهمی را شکست داده‌اند.

 

 

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها