|
کدخبر: 287984

آخرین وضعیت وزیر ورزش و جوانان

رئیس اورژانس استان کرمان درباره آخرین وضعیت وزیر ورزش و جوانان پس از سانحه سقوط بالگرد گفت: سطح هوشیاری وزیر ورزش حدود ۸ الی ۹ است و کماکان وضعیت دیشب را دارد. البته جای نگرانی نیست.

ورزش آخرین وضعیت وزیر ورزش و جوانان

محمد صابری، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان کرمان در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط بالگرد حامل ورزیر ورزش و جوانان و هیئت همراه، اظهار داشت: خوشبختانه از ۱۸ مصدومی که شب گذشته به بیمارستان باهنر منتقل شدند، ۲ مصدوم با حال عمومی خوب ترخیص شدند. در حال حاضر مدیرکل استان یزد هم ترخیص شده اما ۱۵ مصدوم دیگر بستری و تحت درمان هستند.

صابری افزود: خوشبختانه علی جوادی مدیرکل استان تهران و حبیب ستوده، مدیرکل آذربایجان شرقی که شب گذشته سطح هوشیاری‌ پایینی داشت امروز هوشیاری خود را به‌دست آورد و با سطح هوشیاری ۱۵ صحبت می‌کرد ولی نیاز به درمان تکمیلی دارد.

وی درخصوص وضعیت حمید سجادی، وزیر ورزش و میثم پاریزی، مدیرکل استان کرمان هم گفت: سطح هوشیاری وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل استان کرمان حدود ۸ الی ۹ است و کماکان وضعیت شب گذشته را دارند. البته جای نگرانی نیست و امیدواریم بهبودی حاصل خواهد شد.

رئیس اورژانس کرمان ادامه داد: سایر مصدومان که ضربات و شکستگی‌های اندام‌ها، دنده‌ها و تروماهای سایر بدن را داشتند خوشبختانه حال عمومی مساعدی دارند. همه کاملا تحت نظر و هوشیار هستند. جای هیچ‌گونه نگرانی نیست من با همه این عزیزان صحبت کرده‌ام. البته برخی نیاز به عمل جراحی دارند و همکاران ما از صبح عمل‌های جراحی را شروع کرده‌اند و امیدواریم به مرور وضعیت بیماران تکمیل شده و مرخص شوند. حتی درخصوص وزیر و مدیرکل کرمان هم جای نگرانی وجود ندارد.

وی درباره وضعیت صمدالله محمدی نماینده بافق هم عنوان کرد: وی کاملا هوشیار و حالش خوب و فقط دچار شکستگی اندام تحتانی سمت چپ شده است. در مجموع وضعیت او مطلوب است.

صابری در پاسخ به اینکه آیا امکان انتقال وزیر و سایر مصدومان به شهر خودشان وجود دارد یا خیر نیز گفت: نیاز به انتقال نیست. تمام امکانات درمان و پزشکان متخصص در بیمارستان باهنر حضور دارند و هواپیمای اورژانس از لحظات اولیه حادثه در کرمان حاضر شد و نیازی به اعزام این عزیزان به تهران نیست. انشاالله با حال عمومی خوب مرخص می‌شوند و به جمع خانواده‌ خود برمی‌گردند.

بالگرد حامل وزیر ورزش عصر پنجشنبه هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت درحالی که نزدیک به نشستن بود، سقوط کرد. در این حادثه اسماعیل احمدی، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش جان خود را از دست داد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر