|
کدخبر: 285742 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

رفیق فابریک ترابی در راه پرسپولیس

پرسپولیس پس از توافق با پریرا، به دنبال جذب یک ستاره دیگر در روزهای آتی است. گفته می شود که رضا درویش، مذاکرات خود را برای به خدمت گرفتن یک لژیونر ملی پوش آغاز کرده است.

ورزش رفیق فابریک ترابی در راه پرسپولیس

پرسپولیس در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و صدرنشین فعلی لیگ در فصل جاری است. شاگردان یحیی گل محمدی فاصله پنج امتیازی با تیم دوم جدول دارند و با توجه روند مطلوب قرمزها، مدعی اصلی قهرمانی در این فصل محسوب می‌شوند.

یحیی گل محمدی برای تقویت تیم خود در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی، نام چند بازیکن مدنظر خود را به مدیریت باشگاه داده است. به خدمت گرفتن بازیکن در پست مهاجم و وینگر، اولویت کادر فنی پرسپولیس است. برای پر کردن جای خالی یورگن لوکادیا، یک مهاجم برزیلی در نظر گرفته شده و توافقات اولیه نیز با این گزینه انجام شده است.

لئاندرو-پریرا

مهاجم برزیلی در راه پرسپولیس

لئاندرو مارکوس پروچنا پریرا بازیکن برزیلی تیم گامبا اوزاکای ژاپن با پرسپولیس به توافق رسیده و مذاکرات همچنان ادامه دارد اما به نظر می‌رسد که باید این انتقال را تمام شده دانست. پریرا در تیم‌های پالمیراس و کلوب بروژ بازی کرده و یک فوروارد چهارچوب شناس به شمار می‌رود. این بازیکن تا ۳۰ ژانویه با گامبو اوزاکا قرارداد دارد و بعد از آن می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس ملحق شود.

دیگر نیازمندی پرسپولیس جهت تقویت ترکیب، به پست وینگر مربوط می‌شود. یحیی قصد دارد یک وینگر تکنیکی را قرمزپوش کرده و به این شکل به ترکیب تیمش عمق دهد. گزینه اصلی قرمزها برای این هدف، علی قلی زاده بازیکن تیم شالروا است. قلی زاده در آستانه جدایی از تیم بلژیکی قرار دارد و با چند پیشنهاد خوب هم مواجه شده است. پرسپولیس یکی از مشتریان جدی این ستاره ملی‌پوش به‌حساب می‌آید. البته آبی‌های پایتخت نیز به این بازیکن علاقه‌مند هستند ولی به خاطر شرایط نابه سامان استقلال، بعید است این اتفاق رخ دهد.

قلی-زاده

وینگر ملی پوش پرسپولیسی می‌شود؟

طبق ادعای رسانه‌های بلژیکی، قلی زاده به باشگاه خود اعلام کرده به‌دلیل بیماری همسرش قصد بازگشت به فوتبال ایران را دارد. ستاره ۲۶ ساله شالروا در سال‌های اخیر روند رو به رشدی داشته و باوجود داشتن چند پیشنهادات خوب هم اما همچنان به حضور در فوتبال بلژیک ادامه داد. قلی زاده در مسابقات جام جهانی قطر نیز نمایش بسیار خوبی داشت و از بازیکنان موردعلاقه کارلوس کی روس محسوب می‌شود.

قلی‌زاده در سال ۲۰۱۸ به تیم شارلروا پیوست و پس از تمدید قرارداد خود تا سال ۲۰۲۵ باید در این تیم بماند. او در ۲۲ هفته، در ۱۰ بازی در ترکیب اصلی حضور داشته و ۱۰ بار هم به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده است. قلی زاده در بازی آخر تیمش، اصلا در لیست قرار نگرفت تا شایعات جدایی او از این تیم بیش از پیش شود.

قلی‌زاده در گفت‌وگوی اخیرش گفت: «هنوز چیزی مشخص نیست تا پایان فصل با شارلروا قرارداد دارم. اینکه دوباره به فوتبال ایران برمی‌گردم یا نه تا پایان هفته مشخص می‌شود. منتظرم ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد.» او درخصوص پیشنهاد از ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس ادامه داد: «پیشنهاداتی از لیگ برتر ایران دارم اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی و تماس مستقیمی از سوی باشگاه استقلال و پرسپولیس با من صورت نگرفته است. طبیعتا اگر پیشنهاد رسمی برسد، حتما به آن فکر خواهم کرد و تصمیم می‌گیرم.» در هرصورت پرسپولیس به این انتقال جذاب بی‌میل نیست و می‌تواند با جذاب شاه ماهی نقل و انتقالات هواداران خود را شاد کند.

علی-قلی-زاده

امید نورافکن که ارتباط بسیار خوبی هم با قلی زاده دارد، چندی پیش در مصاحبه‌ای از علاقه ستاره شالروا به پرسپولیس خبر داد. ستاره سپاهان در این رابطه می‌گوید: «علی واقعا پرسپولیسی است و اگر بخواهد به ایران بیاید، این تیم را انتخاب می‌کند؛ ولی من اگر بخواهم یک بازیکن را خارج از تیم سپاهان دعوت کنم تا به این تیم بپیوندد، مهدی ترابی را انتخاب می‌کنم و دوست دارم که بیاید اما او هم بازیکن تیم رقیب ما است و فکر نمی‌کنم به او اجازه جدایی بدهند.»

در حالی صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت قلی زاده به ایران مطرح می‌شود که رفیق قدیمی و صمیمی‌ او یعنی مهدی ترابی در پرسپولیس بازی می‌کند. این ۲ در تیم سایپا و تیم ملی نیز همبازی بودند و هستند. قلی زاده در رقابت‌های جام جهانی نمایش خوبی از خود بر جای گذاشت و جزو معدود خوب‌های ایران در قطر بود. او در تقابل با تیم ملی ولز عملکرد بسیار خوبی داشت. ستاره اهل نمین تیم ملی برابر ولز عالی عمل کرد و حتی یک پاس گل هم در بازی مقابل انگلیس به مهدی طارمی داد.

پیوستن قلی زاده به پرسپولیس می‌تواند این تیم را تقویت کرده و عمق خوبی به ترکیب قرمزهای پایتخت دهد. باید صبر کرد و دید که سرانجام بمب نقل و انتقالات توسط رضا درویش منفجر می‌شود یا این وینگر تکنیکی تصمیم دیگری برای آینده خود اتخاذ می‌کند.

  • قیطور ارسالی در

    خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طایی شدن اسان بو د

  • ناشناس ارسالی در

    سیامک را با جلالی در استقلال معاوضه کنید برای هر دو تیم بردارد است

  • ناشناس ارسالی در

    به نظرم سیامک نعمتی رانبایدمفت ازدست بدن لااقل عباس زاده یک پرسپولیسی نابی اون ب گیرن حواسشون علی فتلا سیارانبره استقلال

  • لاله ارسالی در

    خودم پرسپولیسیم حالم از ترابی بهم میخور ه
    ..
    ترابی **** ***** مزدور

    • ناشناس ارسالی در

      حتمایک قرص ضدتهوع بخورتااسهال هم نگیری

  • ناشناس ارسالی در

    امیدوارم علی بیاد پرسپولیس
    بازیکن خوبیه
    ولی چیزی که هست اینکه قرار دادها همیشه ی جوری نوشته میشه که ضررش ب باشگاه میرسه و حرص و جوشش ب هوادارا
    و فقط بازیکنا هستن که سود میبرن
    پس اگه قراره بازیکنی جذب بشه باید نفع ب اشگاه و هوادار رو در نظر بگیرن

  • ناشناس ارسالی در

    پرسپولیس بایحیی کچل هیچ پخی نمی شه

  • سیدعلی اکبرمومنی ارسالی در

    گل محمدی بهیچ وجه نبایداین فرصت طلایی را ازدست بدهد چون اگرقلیزاده به یکی از۳تیم سپاهان،گل گهریااستقلال بر ودپرسپولیس رن گ قهرمانی رانمیبیندگواه حرفام بازی بافول اد هست که یحیی نیمه اول تیمش راواسه گرفت ن مساوی به ز مین فرستادمثل بازی ایران آم ریکاکه کیروش همین اشتباه را کردودقیقامثل یحیی نتیجه گرفتالبته یحیی ترسوها هست

  • علی ارسالی در

    فکر کردم یه پاچه خوار دیگه دارن میگیرن ک ه با امیری مثلث تشکیل بدن

ارسال نظر