|
کدخبر: 285665

بمب استقلال از پرسپولیس می‌آید؟

سیامک نعمتی وارد پروسه خداحافظی از پرسپولیس شد. این بازیکن اگرچه به لحاظ مالی هنوز با سرخپوشان به توافق نرسیده اما به‌نظر می‌رسد جدایی‌اش قطعی است و در نیم‌فصل دوم باید او را با تیم دیگری در لیگ برتر ببینیم.

فوتبال بمب استقلال از پرسپولیس می‌آید؟

ظاهرا جدی‌ترین پیشنهادها برای سیامک نعمتی از تیم‌های تراکتور و فولاد است اما به‌طور جسته و گریخته در میان شایعات نقل‌وانتقالاتی احتمال پیوستن او به استقلال هم مطرح شده است.

حتی برخی رسانه‌ها با بزرگ‌نمایی خاصی از او با عنوان «بمب نقل و انتقالات» یاد می‌کنند، لقبی که با توجه به فرم سیامک در ۲سال اخیر نمی‌توان آن را چندان جدی گرفت. شاید سیامک نعمتی در دوران اوجش، مثلا زمانی که گل صعود به فینال آسیا را زد و یا حتی همین ۲سال قبل که در  ۸۰ درصد بازی‌های فصل به زمین رفت و مهره مؤثر سرخپوشان بود، می‌توانست یک انتقال بزرگ و پرسروصدا را رقم بزند اما او بعد از مصدومیت مزمنی که گرفتارش شد و عمل جراحی سختی که پشت‌سر گذاشت دیگر به روزهای اوج برنگشت تا یحیی بعد از یکی دو فصل انتظار بالاخره از اوج‌گیری دوباره این بازیکن بااخلاق و متعصب ناامید شود و حکم به خروج او بدهد.

سیامک نعمتی در فصل جاری و طی ۱۶هفته‌ای که از لیگ گذشته فقط یک‌بار در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار گرفته که آن یک‌بار هم تا دقیقه۹۰ در زمین دوام نیاورده است. او مقابل تیم سابقش پیکان در ترکیب ۱۱نفره بود و در روزی که پرسپولیس بدون گل متوقف شد در اواخر بازی زمین را ترک کرد. به جز این حضور ۸۲دقیقه‌ای، سیامک ۹بار هم به‌عنوان بازیکن جانشین در این فصل به زمین رفته اما مجموع دقایق بازی‌اش در این ۹بازی فقط ۶۳دقیقه بوده است.

او در این فصل به یکی از تعویض‌های ۵دقیقه پایانی تبدیل شد و هرگز نتوانست به روزهای خوبی که با سرخپوشان داشت، برگردد. فصل گذشته (۱۴۰۱-۱۴۰۰) سیامک نعمتی ۸بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و ۵بار هم به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت تا درمجموع ۷۸۵دقیقه برای سرخپوشان بازی کند. او با ۳گل و یک پاس گل کارنامه چندان ضعیفی هم نداشت اما مصدومیت اجازه نداد آمارش را بالاتر ببرد و این بازیکن چندپسته را از فرم دلخواهش دور کرد.

نعمتی که همیشه به شماره۸ علاقه داشت هیچ‌وقت نتوانست در پرسپولیس به این شماره برسد و همیشه با شماره۸۸ به میدان می‌رفت. او در هر ۳خط دفاع، هافبک و حمله برای سرخپوشان بازی کرد اما همان مصدومیت و دور شدن از فرم آمادگی، باعث جدایی‌اش از سرخپوشان شد. شاید این بازیکن باکیفیت با حضور در یک تیم دیگر و استمرار در بازی‌هایش دوباره بتواند به روزهای اوج برگردد اما آن تیم قطعا استقلال نخواهد بود و نام این انتقال نیز هر چه باشد «بمب» نیست.

منبع: همشهری

ارسال نظر