|
کدخبر: 271443

کی روش به تیم ملی ایران بر می گردد؟

هفته آینده انتخابات ریاست فدراسیون برگزار می شود و مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزمحمدی با یکدیگر رقابت می کنند.

ورزش کی روش به تیم ملی ایران بر می گردد؟

آنطور که ما شنیدیم یکی از این نامزدها و جدی ترین گزینه برای ریاست با حضور اسکوچیچ در جام جهانی موافق نیست و ترجیح میدهد کسی روی نیمکت باشد که نسبت به بازیکنان شناخت کافی داشته باشد و از مقبولیت لازم بین بازیکنان برخوردار باشد، همچنین نظم تیمی و برنامه گروهی در پلن‌های تاکتیکی را خوب بشناسد.

گفته شده مذاکراتی هم با کارلوس کی‌روش صورت گرفته و او قول داده این بار با گاردی بازتر نسبت به اهالی فوتبال ایران و رقمی غیر قابل باور به ایران برگردد تا در همین زمان اندک باقیمانده تا جام جهانی، تیم ملی ایران را در دست بگیرد که البته هنوز مذاکرات وارد جزئیات نشده است.

در این زمینه اما یک گزارش رسمی تر هم وجود دارد که شائبه ها را بیشتر می کند. ایران ورزشی آنلاین که از جمله رسانه‌های زیر مجموعه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) است روز چهارشنبه (دیروز) عنوان نخست خود را به گمانه‌زنی تازه در مورد سرنوشت سرمربیگیری تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر پس از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در ۸ شهریور ماه اختصاص داد.

این رسانه دولت ایران تنها ۳ ماه مانده به آغاز رقابت‌های جام جهانی قطر مدعی شده که سر و شکل فدراسیون فوتبال ایران در روز نهم شهریورماه (یک روز بعد از انتخابات فدراسیون) تغییر خواهد کرد. چنان که اگر میرشاد ماجدی، سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال ایران به ریاست این فدراسیون انتخاب شود، «داستان فدراسیون فوتبال بدون کوچکترین تغییری ادامه پیدا می‌کند…و سرمربی تیم ملی دراگان اسکوچیچ خواهد بود.»

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر