|
کدخبر: 271437

واکنش ستاره ملی پوش برای بازگشت به پرسپولیس

ستاره ملی‌پوش ایران نسبت به بازگشت به پرسپولیس واکنش نشان داد.

ورزش واکنش ستاره ملی پوش برای بازگشت به پرسپولیس

شهاب زاهدی، بازیکن سابق پرسپولیس که چند سالی است فعالیت خود را به عنوان لژیونر در کشورهای اروپایی دنبال می‌کند فصل گذشته از زوریا لوهانسک اوکراین به دلیل مشکلات جنگ روسیه با این کشور جدا شد و درحالیکه شایعاتی مبنی بر بازگشت این بازیکن به پرسپولیس مطرح شده بود درنهایت به تیم پوشکاش مجارستان پیوست.

زاهدی شب گذشته در برنامه شب‌های فوتبالی درخصوص پیشنهاد یک تیم مطرح اروپایی اظهار کرد: از تیم شاختار دونتسک پیشنهاد داشتم و این پیشنهاد همچنان پابرجاست. به دلیل اینکه بازی‌های این تیم در مرز اوکراین و لهستان برگزار می‌شود و ممکن است که لیگ اوکراین به هر دلیلی با اولین اتفاق متوقف شود من نمی‌خواستم برای حضور در این تیم ریسک کنم. با وجود اینکه شاختار در لیگ قهرمانان اروپا هم حضور دارد. به همین دلایل در پوشکاش ماندنی شدم.

لژیونر ایرانی درخصوص مبلغ پیشنهاد شاختار برای انتقال به این تیم گفت: پیشنهاد شاختار از ۲ میلیون شروع شد و تقریبا بین دو باشگاه با رقم ۳ میلیون هم بسته شد اما من باتوجه به شرایط باشگاه شاختار نمی‌خواستم به این تیم بروم.

زاهدی با اشاره به احتمال بازگشت به پرسپولیس و ادامه بازی در اروپا افزود: من دوست داشتم در اروپا بمانم البته من همیشه پرسپولیس را دوست دارم اما برای اینکه به اهدافی که می‌خواستم در زندگی‌ شخصی‌ام برسم علاقه مند به ادامه فوتبال در اروپا هستم.

وی درخصوص انتخاب پوشکاش کجارستان گفت: من قبل از اتفاقات اوکراین از تیم پوشکاش پیشنهاد داشتم اما آن زمان ندیده رد کرده بودم ولی در ادامه بعد از خارج شدن از اوکراین به من پیشنهاد شد که حداقل از باشگاه پوشکاش دیدن کنم  و هنگامیکه به این باشگاه رفتم از کیفیت زمین، عوامل و امکانات پوشکاش سورپرایز شدم و به همین دلیل پوشکاش را انتخاب کردم.   

زاهدی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد یک روزی به پرسپولیس برگردد و روزهای تلخ با سرخ‌ها را به فراموشی بسپارد، تصریح کرد: من قبلا هم گفته بودم که دوست دارم یک روزی به پرسپولیس برگردم اما به دلیل یکسری از دلخوری‌هایی که مسئول آن من نبودم از این تیم جدا شدم. در حال حاضر برای بازگشت به پرسپولیس نمی‌خواهم زمان و تاریخ آن را اعلام کنم تا دوباره شرایط بر علیه من باشد به دلیل اینکه جابه‌جایی یک بازیکن مشکلات خودش را دارد و من فقط بخشی از این انتقال هستم. 

ستاره ایرانی با اشاره به تلاش خودش برای بازگشت به پرسپولیس خاطرنشان کرد: من در زمان جدایی از زوریا با باشگاه پرسپولیس و کادر فنی این باشگاه برای بازگشت مذاکره کرده بودم اما دقیقا روز آخر همه چیز عوض شد بخاطر اینکه شرایط بین باشگاه زوریا و من تغییر کرده بود و زوریا هم اعلام کرده بود که قصد فروش من را دارد.

 

منبع: همشهری آنلاین

ارسال نظر