|
کدخبر: 266856

تمدید قراداد با وریا در هاله ای از ابهام

داستان جدایی کاپیتان استقلال با مخالفت پردامنه هواداران پیچیده‌تر شد.

ورزش تمدید قراداد با وریا در هاله ای از ابهام

موضوع تمدیدقرارداد وریا غفوری به یکی از موضوعات مهم فوتبال ایران و طرف‌داران استقلال و حتی دیگرتیم‌ها تبدیل شده است و فوتبال‌دوستان بی‌شماری، هر روز پیگیر موضوع تمدید قرارداد وریا با استقلال هستند.

وریا غفوری، بازیکن سی‌وچهارساله سنندجی فوتبال کشورمان که در دوره سرمربیگری کارلوس کی‌ر‌وش به تیم ملی نیز دعوت شد، روز‌ها در انتظار تماس مسئولان باشگاه استقلال ماند تا از او برای تمدیدقرارداد دعوت کنند؛ ولی حتی دریغ از یک‌تماس. غفوری که از نظر فنی قطعا فوتبالیست قابلی است و هنوز هم در سی‌وچهارسالگی کسی به توانایی‌های فنی‌اش شکی ندارد، از نظر اجتماعی نیز وجهه و جایگاه مقبولی در بین مردم داشته و دارد و همین‌موضوع باعث شده است تا عدم‌تمدید قرارداد این بازیکن با باشگاه محبوبش استقلال، صدای هواداران را دربیاورد.

اعلام‌آمادگی برای تمدید در پایان فصل

غفوری در آخر فصل قبل و پس از قهرمانی استقلال، درباره برنامه‌اش برای فصل آینده عنوان کرده بود «وضعیت من مشخص است و صددرصد انتخاب اول‌و‌آخر من استقلال است؛ مگر اینکه عواملی نگذارند در این تیم بمانم». اگرچه وریا اولین بازیکن استقلال بود که برای ماندن در این تیم و تمدیدقرارداد اعلام‌آمادگی کرد؛ اما انگار هنوز مسئولان استقلال او را برای تمدید انتخاب نکرده‌اند تا شاید کاپیتان استقلال بالاجبار راهی جز استقلال انتخاب کند. البته غفوری حتی بعد از اظهارنظر‌های مسئولان استقلال مبنی‌بر تمدیدنکردن قرارداد این بازیکن، با هیچ تیم دیگری وارد مذاکره نشده است تا شاید راهی برای ماندن در استقلال برای او گشوده شود.

حمایت اسطوره‌ها از کاپیتان

وریا غفوری که در فضای مجازی و مصاحبه‌هایش، همیشه خود را همراه مردم نشان داده است و بخشی از صحبت‌هایش را به بیان دغدغه‌های اجتماعی اختصاص می‌دهد و با انتشار استوری‌ها، پست‌ها، مصاحبه‌ها و کنایه‌های مختلف و انتقادآمیز، به محبوبیتش افزوده است، این‌روز‌ها پاسخ متقابل مردم را نیز به‌خوبی می‌بیند و می‌شنود که از راه‌های گوناگون، درپی برآورده‌شدن آرزو و خواسته قلبی‌اش هستند که همانا این خواسته، ادامه حضور در استقلال و خداحافظی با پیراهن این تیم است.

بی‌شک وریا غفوری یکی از محبوب‌ترین قوتبالیست‌های حال حاضر ایران است و فوتبالیست‌های مشهور و پیشکسوتِ حتی سرخابی کشورمان نیز در چندوقت اخیر به تمجید از این بازیکن پرداخته‌اند؛ از جمله علی کریمی، علی دایی و.... در طرف مقابل البته اظهارنظر‌های این بازیکن، خالی از جنجال نیز نبوده است؛ ازجمله جنجال باشگاه استقلال با سازمان صداوسیما که در عکس تیمی این باشگاه، تصویر کاپیتان استقلال را محو کرده بود.

حمایت‌ها به مقابل باشگاه کشیده شد

تعدادی از هواداران استقلال روز گذشته با تجمع در مقابل باشگاه استقلال، خواستار تماس مسئولان باشگاه با وریا برای امضای قرارداد با او شدند. در شرایطی که هواداران استقلال منتظر تمدید قرارداد با کاپیتان محبوب خود هستند، مدیران این باشگاه هنوز برای این مسئله اقدامی نکرده‌اند تا ادامه حضور وریا در استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. این اتفاق در‌حالی رخ می‌دهد که وریا در شرایطی که مسئولان باشگاه استقلال درگیر استخدام سرمربی جدید برای جانشینی فرهاد مجیدی بودند، دلخوری خود را از تماس‌نگرفتن باشگاه با او برای تمدید قرارداد اعلام کرد.

با‌این‌حال تعدادی از هواداران تیم آبی‌پوش پایتخت که به‌شدت از عملکرد تیم مدیریتی آجورلو شاکی به نظر می‌رسیدند و به مسئله تمدیدنشدن قرارداد وریا اعتراض داشتند، در تجمع دیروزشان مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال، را مهم‌ترین عامل تمدیدنشدن قرارداد کاپیتان تیمشان می‌دانستند و شعار‌های تندی علیه او سردادند. جدا از این موضوع، طرف داران استقلال در فضای مجازی نیز بیکار ننشسته‌اند و هشتگ «وریا تنها نیست»، در فضای مجازی به‌شدت درحال دست‌به‌دست‌شدن است.

شایعه ممنوع!

کاپیتان استقلال چند روز قبل و بعد از اینکه شایعه شده بود که از باشگاه با او تماس گرفته‌اند، طی یک گفتگو مدعی شد: «این موضوع صحت ندارد؛ چرا‌که از باشگاه استقلال با بنده هیچ تماسی نگرفته‌اند. با برخی بازیکنان که قراردادشان پایان یافته است، تماس گرفته‌اند و حتی قرارداد‌هایی بسته شده است و خیلی ناراحت و دلخور شدم که این اتفاق چرا نباید برای من رخ دهد. اگر مسئولان استقلال من را نمی‌خواهند، واضح این را بگویند. نمی‌خواهم بدبین باشم و امیدوارم که ان‌شاءا... بتوانم با استقلال ادامه دهم.»

وریا غفوری همچنین بعد از اینکه حاشیه‌هایی درمورد صحبت‌ها و اظهارنظراتش درباره مسائل گوناگون مطرح شده بود، با بیانی صریح اعلام کرد: «در روز‌های گذشته یکسری حواشی پیش آمده بود که من کردستان را با «واو» نوشته بودم.

فقط می‌خواهم این را به آن‌هایی بگویم که سوءاستفاده می‌کنند. می‌خواهم بگویم که من وطن‌فروش و تجزیه‌طلب نیستم، یک جان دارم و هزاران بار فدای ایران می‌کنم.»

منبع: شهرآرا نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها