|
کدخبر: 258475

کم شانسی پرسپولیس با یارگیری مناسب؟

پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است بازیکنان جدید به خصوص نفرات خارجی تیم گل‌محمدی از کیفیت فنی بالایی برخوردار نیستند و این موضوع برای این تیم تبعات منفی را همراه داشته است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط فنی تیم گل محمدی تاکید کرد: در ابتدای فصل و زمان نقل و انتقالات پرسپولیس نتوانست در بازار خریدهای خوبی داشته باشد، به خصوص وضعیت مهره های خارجی که به پرسپولیس پیوسته اند اصلا خوب نیست و این مسئله اتفاق و تبعات خوبی را برای پرسپولیس در پی نداشت. به هر حال در برهه ای نیز بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و بی پولی باشگاه به ضرر ما تمام شد تا نتوانیم خریدهای مناسبی را برای پرسپولیس داشته باشیم و همین موضوع در شرایط فنی تیم تاثیرات منفی را داشت به طوری که پرسپولیس کیفیت و شادابی سال های قبل را ندارد. با این وجود با حضور کادر فنی خوب و مهره های باتجربه ای که در پرسپولیس حضور دارند، امیدوار هستم پایان فصل خاطره ای شیرین و جذاب برای همه ما پرسپولیسی ها رقم بخورد.

نعیم آبادی در خصوص بازی پرسپولیس برابر پیکان گفت: پیکان تیم جوان و جنگنده ای است و حریف سرسختی محسوب می شود. در حال حاضر حتی تیم های پایین جدول هم می توانند برای هر تیمی در لیگ برتر خطرناک باشند. امیدوارم بچه ها در این دیدار قدر موقعیت های شان را بدانند و با بهره گیری از توان فنی و غیرت شان پیروزی خوبی را برای پرسپولیس و هوادارانش رقم بزنند.

 

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها