|
کدخبر: 247960

زمان رونمایی مجیدی از صید جدید استقلال

مدافع جدید استقلال که به صورت اورژانسی به خدمت گرفته شد، ممکن است زودتر از آنچه تصور می‌شود به ترکیب اصلی این تیم برسد.

ورزش زمان رونمایی مجیدی از صید جدید استقلال

رافائل سیلوا مدافع بلند قامت و برزیلی که امروز قراردادش با استقلال نهایی می‌شود، به صورت اورژانسی و به منظور پر کردن جای خالی مدافعان میانی جدا شده آبی پوشان به این تیم اضافه شد و به دلیل شرایط خاص حاکم بر این تیم، این امکان وجود دارد که خیلی زودتر از آنچه که تصور می‌شود به ترکیب ثابت این تیم برسد.

با جدایی عارف آقاسی در پنجره زمستانی نیم فصل و اعزام مرادمند و یزدانی به خدمت سربازی، آبی‌ها با بحران کمبود مدافع میانی در تیم شان مواجه شدند و این باعث شد آنها به صورت اورژانسی اقدام به جذب یک بازیکن آزاد و خارجی در این پست نمایند. رافائل سیلوا مدافع ۲۹ ساله برزیلی به همین منظور وارد تهران شد و گفته می‌شود قرارداد وی امروز با آبی پوشان نهایی می‌شود.

با بازگشت عارف غلامی خیلی به موقع بود و به صورت موقت روزبه چشمی هم یک خط به عقب بازگشته تا بحران آبی‌ها به صورت موقت حل شود، اما این امکان وجود دارد که مصدومیت دانشگر و محرومیت چشمی باعث شود سیلوا خیلی زودتر از آنچه که تصور می‌شود به ترکیب اصلی آبی پوشان اضافه شده و چه بسا این اتفاق در هفته بیست و دوم مقابل صنعت نفت رخ دهد.

واقعیت این است که دست فرهاد مجیدی در دفاع میانی همچنان بسته است و ممکن است وی ریسک استفاده از یک مدافع میانی تخصصی را با حداقل جلسات تمرینی و هماهنگی با دیگر بازیکنان به جان خریده و خیلی زود از سیلوا استفاده کند.

پست مدافع میانی از حساسیت بالایی برخوردار است و کمتر پیش می‌آید یک بازیکن جدید قبل از رسیدن به هماهنگی‌های لازم با دیگران در این پست مورد استفاده قرار گیرد؛ اما کمبود بازیکن در این پست ممکن است مجیدی را ناگزیر از پذیرفتن این ریسک کرده و خیلی زود این مدافع را به ترکیب تیمش وارد کند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها