|
کدخبر: 247296

چراغ سبز یحیی به بازگشت یک ستاره

پرسپولیس با چند تغییر اجباری به مصاف صنعت نفت خواهد رفت.

ورزش چراغ سبز یحیی به بازگشت یک ستاره

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در آبادان میهمان صنعت نفت خواهد بود. سرخپوشان در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارند که چند بازیکن این تیم در اختیار کادرفنی نیستند و بالاجبار شاهد تغییراتی در ترکیب اصلی شاهد خواهیم بود.

درون دروازه پرسپولیس احمد گوهری اگرچه در دیدار هفته قبل نتوانست خیلی مطمئن نشان دهد ولی احتمالاً امروز فرصت دیگری از کادرفنی خواهد گرفت و اگر بتواند عملکرد خوبی داشته باشد توانایی این را دارد که بلیت حضور در دربی تهران را هم به نام خودش ثبت کند و همچنان جای حامد لک را در ترکیب اصلی بگیرد.

گوهری-پرسپولیس

در خط دفاع زوج جلال حسینی و وحدت هنانوف به هماهنگی خوبی رسیدند و امروز هم در ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت. رامین رضاییان هم گزینه بدون رقیب سمت راست خط دفاعی است و در سمت چپ یکی از تغییرات اجباری سرخپوشان را در غیاب سعید آقایی خواهیم داشت و آن هم حضور علی شجاعی به جای مدافع محروم پرسپولیس است.

در خط هافبک هم تغییراتی خواهیم داشت. به جز کمال کامیابی‌نیا که گزینه ثابت خط دفاعی است، به جای میلاد سرلک مصدوم احتمالاً یحیی گل محمدی از محمد شریفی در این پست استفاده خواهد کرد و او زوج کمال در پست هافبک دفاعی است.

احسان پهلوان و وحید امیری دو هافبک رو به جلوی سرخپوشان هستند و مهدی ترابی هم مهاجم سایه در این دیدار است که یک خط عقب تر از مهدی عبدی در نوک حمله بازی خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت

احمد گوهری، سیدجلال حسینی، وحدت هنانوف، علی شجاعی، رامین رضاییان، محمد شریفی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، وحید امیری،‌احسان پهلوان، مهدی ترابی و مهدی عبدی

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر