|
کدخبر: 245935

جدایی ستاره گران آبی‌ها در تابستان قطعی شد؟

باشگاه نیوکاسل به جذب کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان چلسی، علاقمند است، اما قیمت بالای این بازیکن شاید باعث انصراف آن‌ها شود.

ورزش جدایی ستاره گران آبی‌ها در تابستان قطعی شد؟

کپا در حال حاضر شرایط چندان خوبی را در چلسی سپری نمی‌کند و شب گذشته این شرایط برای او بدتر هم شد.

چلسی یکشنبه شب در فینال جام اتحادیه به مصاف لیورپول رفت و این بازی در وقت‌ قانونی و اضافه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی تکلیف تیم قهرمان را مشخص کند.

در حالی که ادوارد مندی از ابتدای بازی در ترکیب چلسی قرار گرفته بود، توماس توخل تصمیم گرفت در دقایق پایانی وقت‌های تلف شده کپا را به عنوان جانشین او راهی زمین کند.

تمامی بازیکنان هر دو تیم ضربات پنالتی خود را به گل تبدیل کردند تا نوبت به دروازه‌بان‌ها برسد و در حالی که کلهر موفق شد توپش را وارد دروازه کند، کپا توپش را به بیرون زد تا جام به شاگردان یورگن کلوپ برسد. حالا به نظر می‌رسد که این دروازه‌بان اسپانیایی این شانس را دارد که از چلسی جدا شده و شانس خود را به عنوان دروازه‌بان اول در تیم دیگری امتحان کند، چرا که نیوکاسل در حال بررسی شرایط جذب او است.

چلسی پیش از این ۸۰ میلیون یورو برای جذب این بازیکن از اتلتیک بیلبائو هزینه کرده بود تا او لقب گرانقیمت‌ترین دروازه‌بان تاریخ فوتبالی را به خود اختصاص دهد و همین باعث شده که این باشگاه به این راحتی حاضر به فروش این بازیکن نباشد. گفته می‌شود مدیران فوتبال نیوکاسل خواهان دریافت پیشنهاد حداقل ۶۰ میلیون یورویی برای آغاز مذاکرات فروش این بازیکن با باشگاه متمول جدید لیگ برتر هستند تا شرایط انتقال کپا به این تیم را بررسی کنند.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها