|
کدخبر: 245736

ستاره جدید یک قدم به پرسپولیس نزدیک‌تر شد

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه موفق شده نامه فسخ قرارداد مهاجم ازبکستانی با پاختاکور را دریافت کند.

ورزش ستاره جدید یک قدم به پرسپولیس نزدیک‌تر شد

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه موفق شده نامه فسخ قرارداد مهاجم ازبکستانی با پاختاکور را دریافت کند.

امیرعلی حسینی، مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم هم‌اندیشی پیشکسوتان این باشگاه اظهار کرد: بازیکن ازبکستانی از طریق مدیربرنامه‌ها به باشگاه معرفی شد و وقتی توسط باشگاه مورد بررسی قرار گرفت، تصمیم گرفته شد بازیکن به ایران بیاید و نامه علاقه‌مندی به باشگاه پاختاکور ارسال شد. یک سری مدارک مانند فسخ یا اتمام قرارداد قبلی را نیاز داریم که از طریق مدیر برنامه این بازیکن، این مدارک را تهیه کردیم اما به آن بسنده نکردیم و از باشگاه پاختاکور خواستیم تا از طریق ایمیل، رسما این موضوع را به باشگاه پرسپولیس اعلام کنند.

وی ادامه داد: منتظر تست پزشکی و عقد قرارداد در سازمان لیگ هستیم تا این بازیکن به خدمت پرسپولیس در بیاید. ما به خاطر یک سری حواشی، از فدراسیون فوتبال ایران خواستیم تا از فدراسیون فوتبال ازبکستان استعلام بگیرند تا با خیال راحت این بازیکن را جذب کنیم. قرارداد این بازیکن تا ۱۰ فوریه یعنی ۲۱ فروردین بود که ما هم نامه فسخ قرارداد این بازیکن را داریم و هم مدرکی داریم که آخرین روز حضور این بازیکن ازبک در پاختاکور را نشان می‌دهد.

حسینی درباره صحبت‌های درویش مبنی بر مجوز گرفتن از باشگاه پاختاکور عنوان کرد: ما مجوزی نگرفتیم. ما این نامه‌ها را از طریق مدیر برنامه‌های این بازیکن گرفتیم و چون همیشه سوال پیش می‌آید، من توضیح دادم که باشگاه پرسپولیس چه مدارکی گرفته است.

او درباره پاسخ CAS در خصوص پرونده النصر عنوان کرد: قانون r۵۹ ورزشی استفاده می‌کنند و زمان صدور را به تعویق می‌اندازند؛ قرار بود رای نهایی جمعه بیاید که تاکنون نیامده است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها