|
کدخبر: 245439

اتمام حجت سرخابی‌ها با صدا و سیما + عکس

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با ارسال نامه سرگشاده ای، از صدا و سیما خواستند برای پخش و بازپخش بازی های این دو تیم مجوز کتبی بگیرد!

ورزش اتمام حجت سرخابی‌ها با صدا و سیما + عکس

مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای گرفتن امتیاز از تلویزیون متحد شدند.

باشگاه های استقلال و پرسپولیس که توان دریافت حق پخش تلویزیونی بازی های خود را از صدا و سیما ندارند، این بار در اقدامی مشترک از تلویزیون خواستند حقوق شان در بازپخش بازی ها و همچنین پخش گفتگوی بازیکنان و مربیان دو تیم رعایت شود.

در این نامه که خطاب به شورای هماهنگی ورزش صدا و سیما و تهیه کنندگان برنامه های ورزشی تلویزیون نوشته شده، رضا درویش و مصطفی آجورلو اعلام کرده اند اگر برنامه های ورزشی تلویزیون قصد بازپخش تصاویر مربوط به بازی های استقلال و پرسپولیس را دارند و همچنین اگر قصد دارند از کنفرانس های خبری سرمربیان این دو تیم گزارش تهیه کنند و یا با بازیکنان استقلال و پرسپولیس گفتگو داشته باشند، حتما باید از هر دو باشگاه مجوز کتبی بگیرند. در پایان این نامه مدیران عامل استقلال و پرسپولیس اعلام کردند اگر از آنها مجوز کتبی گرفته نشود، عوامل برنامه های ورزشی صدا و سیما را به ورزشگاه راه نمی دهند.

مصطفی آجورلو و رضا درویش قانع شده اند فعلا امکان دریافت پول بابت حق پخش تلویزیونی را ندارند ولی می خواهند بابت آن دسته از محتوای برنامه های ورزشی تلویزیون که به استقلال و پرسپولیس مربوط است از صدا و سیما پول بگیرند.

صدا-و-سیما

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها