|
کدخبر: 239837

بازگشت برنامه ورزشی محبوب به تلویزیون در نوروز ۱۴۰۱

قوی‌ترین مردان ایران در ۹ آیتم قدرتی و سرعتی شامل لیفت، پرس سرشانه، ایستایی، کنده های نردبانی، حمل گاری و چمدان برای پخش از شبکه ۳ در نظر گرفته شده است.

رییس کمیته قوی‌ترین مردان ایران از ضبط تصویری مسابقات در ۵ اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: قرار است این مسابقات در نوروز ۱۴۰۱ برای پخش از شبکه تلویزیونی آماده شود.

محمود قراچورلو اظهار داشت: مسابقات قوی‌ترین مردان ایران از نوروز سال ۱۳۷۷ در سیزده قسمت برنامه تلویزیونی پخش شد که با این اقدام شاهد رشد و استقبال چهار هزار درصدی در ایجاد باشگاه به یک باره در سطح کشور بودیم.

وی با بیان اینکه قوی‌ترین مردان ایران به واقع مهربان‌ترین افراد برای خانواده و شهروندان محسوب می شوند گفت: بنا داریم تا پخش برنامه تلویزیونی قوی‌ترین مردان را از طریق شبکه سه سیما آغاز کنیم.

رییس کمیته قوی‌ترین مردان ایران با اشاره به اینکه در این رویداد نیز ۳۰ ورزشکار شرکت خواهند داشت گفت: پیشنهاد آمادگی ضبط و لوکیشن این رویداد از ۲ شهر (آمل و یکی از جزایر کشور) به این کمیته رسیده و مقرر شده  از ۵ اسفند ماه مقدمات تصویر برداری این کار آغاز شود.

گفتنی است اکبر عبدی، چهره ماندگار سینمای ایران هم که اخیرا در یکی از مراسم‌های قوی‌ترین مردان حاضر شد و دقایقی برای قهرمانان این رشته به صحبت پرداخت، جلوی دوربین‌ها از مسئولان شبکه سه سیما خواسته بود تا به خواسته مردم جواب مثبت دهند و باردیگر مسابقه مردان آهنین را از تلویزیون پخش کنند. اکبر عبدی از علاقه بالای مردم به مسابقه قوی‌ترین مردان ایران گفته بود؛ اتفاقی که شاید در ماجرای پخش این مسابقه به مسئولان کمیته قوی‌ترین مردان کمک کند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر