|
کدخبر: 245162

زمان بازنشستگی رونالدو اعلام شد

کریستیانو رونالدو در مصاحبه با سایت DAZN از برنامه خود برای سال‌های پایانی فوتبالش خبر داد.

ورزش زمان بازنشستگی رونالدو اعلام شد

فوق ستاره پرتغالی فوتبال اروپا که اکنون ۳۷ ساله است، مدعی شد که زمان زیادی تا انتهای دوران فوتبالی‌اش ندارد و می خواهد تا ۴۰ سالگی تمام تلاش خود را برای گرفتن جام های بیشتر به کار گیرد.

رونالدو در مصاحبه با سایت DAZN گفت: خیلی سخت است که بگویم نمی‌خواهم بیشتر بازی کنم زیرا من در یک باشگاهی هستم که همه چیز به من داد. به من فرصت پیشرفت داد. چرا ادامه ندهم؟ همچنین در تیم ملی نیز فرصت بیشتر بازی کردن را دارم. نمی‌دانم چقدر زمان برای من مانده است. ۴ یا ۵ سال یا بیشتر ولی من می‌خواهم تا زمانی که در فوتبال هستم برای قهرمان شدن تلاش کنم.

وی ادامه داد: شما باید بدانید که دیگر ۱۸ ساله یا ۲۰ ساله نیستید. حتی مثل ۳۵ سالگی هم نیستید. به این تجربه و بزرگسالی می‌گویند. این سن به شما درک یک سری مفاهیم را می دهد. اینکه شاید شما نتوانید مثل گذشته به پیروزی برسید ولی باید تعادل را در خودتان به وجود آورید که همیشه در سر سطح بالا قرار گیرید.

رونالدو گفت: تداوم داشتن در سطح بالا اصلا کار ساده‌ای نیست. حداقل برای سطح من تکرار چنین عملکرد ساده نیست زیرا من هر ساله با آمارهایم نشان دادم که چقدر می‌توانم در سطح بالا قرار گیرم.

فوق ستاره منچستریونایتد اظهار داشت: نیازی نیست که به شما بگویم، بازیکنی خوبی هستم زیرا آمارم این مسائل را نشان می‌دهد. آمار حقیقت ماجراست و دیگر چیزها اهمیتی برایم ندارد. به خاطر همین، از آمادگی بدنی‌ام در حال حاضر راضی هستم. در منچستریونایتد و تیم ملی هنوز گل می‌زنم، هنوز به گلزنی دیگر بازیکنان کمک می‌کنم و می خواهم به این آمار ادامه دهم.

منبع: فارس

ارسال نظر