|
کدخبر: 244400

خبر بد برای هافبک گلزن پرسپولیس

هافبک پرسپولیس با وجود گلزنی مقابل آلومینیوم اراک باز هم جایی در ترکیب اصلی این تیم ندارد.

ورزش خبر بد برای هافبک گلزن پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷ چهارشنبه هفته جاری میهمان گل گهر سیرجان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال است. این دیدار در حالی برای سرخپوشان پایتخت از اهمیت بالایی برخوردار است که تنها سه امتیاز اختلاف بین این تیم با استقلال تهران که صدرنشین فعلی است وجود دارد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که چهار پیروزی متوالی در هفته‌های گذشته را برای تیمش ثبت کرده قصد دارد ترکیب اصلی خود را دستخوش تغییرات بزرگ نکند.

این در حالی است که سرخ‌ها در جریان برد دو بر صفر جمعه گذشته مقابل آلومینیوم اراک توانستند توسط بازیکنان تعویضی خود به گل برسند. حامد لک و رضا اسدی تنها دقایقی پس از ورود به زمین توانستند برای تیم خود گلزنی کنند اما سرمربی سرخ‌ها همچنان تصمیم به ادامه نیمکت نشینی اسدی دارد تا هافبک گران قیمت جایی در جمه یازده بازیکن اصلی نداشته باشد.

گل محمدی درباره استفاده همزمان حامد پاکدل و مهدی عبدی در خط حمله نیز تردید دارد و بعید است هر دو نفر را در خط حمله قرار دهد. دو بار گلزنی متوالی پاکدل شانس او را برای حضور در ترکیب اصلی زیاد کرده است اما گل محمدی همچنان علاقه به استفاده از مهدی عبدی دارد تا شاید موتور گلزنی او نیز روشن شود.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها