|
کدخبر: 243550

۲ گزینه جدید خارجی در رادار پرسپولیس

پس ازمنتفی شدن جذب داسیلوای پرتغالی حالا پرسپولیس به دنبال گزینه های دیگر بازار رفته تا بتواند در پست مهاجم یک بازیکن آزاد را قرمزپوش کند.

با توجه به نیاز کادر فنی پرسپولیس به یک مهاجم خارجی برای پر کردن خلا آل کثیر مصدوم، در حال حاضر باشگاه شدیدا در پی جذب گزینه ای مناسب برای این پست است. در این بین دو گزینه جدید برای پیوستن به سرخپوشان به این تیم لینک شده اند.

پاتریک-فرایدی

پاتریک فرایدی

این مهاجم سابقه بازی در لیگ قطر و باشگاه الاهلی را دارد و در 17 بازی 11 گل در لیگ ستارگان قطر به ثمر رسانده است. فرایدی پیش از این در زمان حضور شفر در استقلال، از این باشگاه پیشنهاد رسمی دریافت کرده بود و شفر به دنبال آوردن او به استقلال بود اما در آن زمان این انتقال به سرانجام نرسید. پاتریک در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داده بود. او هم‌بازی محمدحسین کنعانی زادگاه در الاهلی بوده است و حتی درباره پرسپولیس از او سوال کرده است و علاقمند است بازی در یک تیم پر هوادار را تجربه کند. به نظر می‌رسد که این بازیکن در حال حاضر پالس های مثبتی برای حضور در این تیم فرستاده است. پاتریک سابقه بازی در سوپر لیگ ترکیه و لیگ عربستان را هم دارد.

امیر-مونته-نگرو

امیر کوجوویچ

امیر کوجوویچ که اهل مونته‌نگرو است، سابقه بازی در بوندس لیگای ۲ را دارد. او همچنین مدتی را در سوپرلیگ ترکیه بوده است و در لیگ بلژیک و لیگ سوئد هم حضور داشته است. این بازیکن با توجه به اینکه تجربه حضور در فوتبال آسیا را نداشته است، شانس کمتری نسبت به سایر گزینه‌ها دارد.

به طور کلی یحیی گل‌محمدی باید از میان این سه مهاجم یکی را انتخاب کند تا باشگاه پرسپولیس آن را جذب کند. علت اینکه گل‌محمدی برای جذب مهاجم وسواس به خرج می دهد و پروسه جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس طول کشیده است، این است که یحیی این نگرانی را دارد که مهاجم های خارجی جدید هم مثل مهاجم های خارجی سابق پرسپولیس مثل دی کاربو، جونیور و ... شوند و فشار هواداران بیشتر شود. گل‌محمدی در حال حاضر در حال تحقیق پیرامون این سه گزینه است و شانس جذب دو گزینه اول بیشتر است. همچنین این احتمال وجود دارد که گل‌محمدی لیگ را بدون انجام خرید مهاجم خارجی ادامه دهد، هر چند که به نظر می رسد خرید این گزینه‌ها بار مالی زیادی به باشگاه پرسپولیس وارد نکند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها