|
کدخبر: 243256

واکنش عجیب ستاره پرسپولیس به رقابت با استقلال

رضا اسدی هافبک پرسپولیس واکنش عجیبی به رقابت با استقلال دارد.

ورزش واکنش عجیب ستاره پرسپولیس به رقابت با استقلال

 هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری تیم‌های استقلال و پرسپولیس مقابل رقبا به پایان رسید. در این بازی‌ها که همگی روز گذشته برگزار شد، استقلال با یک گل از سد تراکتور گذشت و پرسپولیس هم در ورزشگاه آزادی با ۲ گل آلومینیوم اراک را شکست داد.

به این ترتیب، رقابت در صدر جدول همچنان بین استقلال و پرسپولیس باقی ماند؛ استقلالی‌ها که پیش از این هم سه امتیاز با پرسپولیس فاصله داشتند، این اختلاف امتیازی را حفظ کردند. نکته مهم درباره بازی شب گذشته پرسپولیس، اما گلزنی رضا اسدی، هافبک بحث برانگیز این تیم دراین فصل است. او که با رقم قابل توجهی از سنت پولتن اتریش به پرسپولیس پیوست، سطح بازی اش را بالا نبرد و تبدیل به مهره‌ای نیمکت نشین در ترکیب سرخ‌ها شد. رضا اسدی با این وجود شب گذشته دقایق اندکی فرصت بازی کردن به دست آورد و در همان زمان اندک گل دوم تیمش را زد.

او در مورد گلی که به ثمر رساند، گفت: گلی که زدم در کل زیاد در نتیجه تأثیرگذار نبود، اما گل‌های ما را به عدد دو رساند و خدا را شکر که بردیم. هافبک پرسپولیس درباره اینکه تیمش با استقلال برای قهرمانی رقابت می‌کند و شرایط را چطور می‌بینید، پاسخ عجیبی داد و گفت: سؤال حاشیه‌ای نپرسید. علاقه‌ای ندارم در مورد تیم دیگری صحبت کنم.

منبع: فرارو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها