|
کدخبر: 242197

ستاره بایرن هم به حیوان آزاری متهم شد!

یک هفته پس از جنجال حیوان آزاری کورت زوما و کتک زدن گربه، یک ماجرای حیوان آزاری دیگر در دنیای فوتبال مطرح شده و این بار توماس مولر در مظان اتهام قرار گرفته است.

ورزش ستاره بایرن هم به حیوان آزاری متهم شد!

به گزارش دیلی میل، توماس مولر، هافبک تهاجمی باتجربه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان به حیوان آزاری متهم شده است. سازمان حمایت از حقوق حیوانات موسوم به PETA، اخیرا توماس مولر را به دلیل سورفتار علیه اسب‌هایش مورد انتقاد قرار داده است. لیزا، همسر توماس مولر قهرمان رشته درساژ سوارکاری است و خانواده مولر، در مزرعه‌شان چندین اسب دارند. توماس مولر اخیرا در اینستاگرام خود از آسیب دیدگی یکی از اسب‌هایش خبر داده بود:

  متاسفانه دِآوی محبوب ما برای چند ماه آینده در دسترس نخواهد بود. شوربختانه او در یک آزمایش جهت آمادگی برای فصل تولید مثل لیز خورد و به شکل بدی روی پهلویش به زمین افتاد. سم دِآوی آسیب دیده است و او طی چند ماه آتی به استراحت مطلق نیاز دارد. او پسر جنگ‌جویی است و خوش‌حالیم که آسیب‌دیدگی‌اش بدتر از این نشد.  

 طبق گزارش‌ها، از این اسب‌ها به عنوان اسب بارور استفاده می‌شود و هر اسپرم منجمد آن‌ها به قیمت ۲۰۰ یورو به فروش می‌رسد. این یعنی درآمد خانواده مولر از فروش اسپرم‌های اسب، بسیار بالاست. حالا سازمان PETA، خانواده مولر را به خاطر این اقدام‌ها محکوم کرده است چرا که آن‌ها باور دارند این آسیب‌دیدگی برای اسب کاملا قابل پیش‌گیری است. در واقع این سازمان مدعی شده توماس مولر و همسرش، اسب‌ها را به «فعالیت جنسی غیرعادی و جفت‌گیری اجباری» مجبور می‌کنند.

ینا هوگر، سخن‌گوی سازمان PETA در این خصوص گفته:

    این که دوست‌داران اسب، حیوانات خود را مجبور می‌کنند تا جفت‌گیری و فعالیت جنسی غیرعادی داشته باشند و از این طریق حداکثر سود را از آن‌ها ببرند، وحشت‌ناک است. آسیب‌دیدگی که دِآوی تحت نظر توماس و لیزا مولر متحمل شد، روی اقدامی غیر ضروری و اجتناب پذیر روی داده است.  

 با وجود بیانیه PETA، هیچ مدرکی درباره اقدام غیرقانونی توماس مولر و همسرش در دست نیست و خلاف ماجرای کورت زوما، هیچ چیزی در این خصوص ثابت نشده است.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها