|
کدخبر: 241873

پرسپولیس در آستانه یک توافق بزرگ

همان طور که پیش تر در طرفداری نوشتیم قراردادی که باشگاه پرسپولیس با شرکت ایرانسل منعقد کرد باعث شد نام این شرکت روی پیراهن قرار گرفته و جای نام بانک گردشگری را بگیرد.

ورزش پرسپولیس در آستانه یک توافق بزرگ

اتفاقی که به نوعی قرارداد قبلی سرخ پوشان با بانک گردشگری را زیر سوال می برد. به هرحال بانک گردشگری در زمان مدیریت محمدحسن انصاری فرد قراردادی را با باشگاه پرسپولیس امضا کرد که طبق اعلام مدیران بعدی از نظر مالی چندان برای این باشگاه سودمند نبوده و باید مبلغ بیشتری برای این حجم از تبلیغات درنظر گرفته می شد.

به هر روی ایرانسل جانشین گردشگری شد که تا پایان فصل با باشگاه قرارداد دارد و به همین دلیل شنیده می شود مدیران مالی این بانک به باشگاه پرسپولیس به شکل جدی اخطار داده که باید به قراردادی که پیش از این منعقد شده پایبند باشند. هرچند گویا بانک گردشگری هم پالس های مثبتی را برای توافق تازه با پرسپولیس برای درویش فرستاده است.

آخرین خبرهای دریافتی حاکی از آن است که این احتمال وجود دارد باشگاه پرسپولیس با توجه به بندهای قید شده در قرارداد به ازای هر بازی که نام ایرانسل یا هر نام دیگری را روی پیراهن خود حک کند، با جریمه ۳ تا ۳ و نیم میلیاردی بانک گردشگری مواجه شود. خبری که هنوز نه باشگاه آن را تایید کرده و نه بانک گردشگری در خصوص آن توضیحی ارائه داده است.

طبق شنیده ها اگر توافقی تازه بین دو طرف انجام نگیرد، این احتمال وجود دارد کلیه حساب‌های باشگاه تا تعیین‌تکلیف پرونده بسته شوند. هرچند درویش به دنبال توافقی تازه است و قرار است پیشنهادهایی در‌مورد تبلیغات محیطی و پیراهن به این بانک ارائه دهد که مشخص نیست بانک گردشگری با آن موافقت کند یا نه.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها