|
کدخبر: 241408

تصاویر باورنکردنی از عمارت باشکوه مایک تایسون

مایک تایسون عمارتی با ۵۲ اتاق خواب داشت که به‌دلیل ورشکستگی مجبور شد آن را به رپر معروف فیفتی‌سنت با قیمتی پایین‌تر از ارزش واقعی‌اش بفروشد.

ورزش تصاویر باورنکردنی از عمارت باشکوه مایک تایسون

هنگامی که مایک تایسون در سال ۲۰۰۳ اعلام ورشکستگی کرد مجبور به فروش اموالش شد. با حدود ۱۷ میلیون بدهی، خانه ارزشمند او در «کنتیکت» یکی از اولین دارایی‌ها او بود که در این راه فدا شد.

فروش این عمارت عظیم برای مایک تایسون ۵۵ ساله مانند نوشیدن جام زهر بود. این ملک با داشتن ۵۲ اتاق، از جمله ۲۱ اتاق خواب و کلوپ شبانه‌اش به اندازه خود مایک تایسون مجلل است. اما اسطوره بوکس سنگین وزن مجبور به فروش این ملک شد و رپری به نام «فیفتی‌سنت» همان سال این عمارت را به مبلغ ۳٫۳ میلیون پوند از او خرید و به نظر می‌رسد با این کار ثروت خود را به باد داد.

فیفتی‌ست با خریدن این عمارت از تایسون رکورد گران‌ترین خانه فروخته شده در منطقه فارمینگتون را به نام خود ثبت کرد. در ادامه دلیلش را متوجه می‌شوید.

مایک-تایسون1

همراه با آن ۲۱ اتاق خوابی که پیشتر ذکر کرده بودیم، این عمارت ۵۰ هزار فوت مربعی (بیش از ۱۵ کیلومتر) دارای ۲۵ حمام، استخر سرپوشیده و جکوزی، زمین سرپوشیده، چندین اتاق بازی، اتاق با صفحه سبز، و یک استودیوی ضبط است.

زرق و برق و تشریفات به اینجا ختم نمی‌شود. با ورود به این ملک از طریق دروازه باشکوه جلویی، با مجسمه شیر روبه‌رو می‌شوید. با قدم زدن روی کف مرمرین خانه، یک راه‌پله دوتایی با صفحات چوبی شما را به طبقه دیگر می‌برد. همانطور که در تصاویر مشخص است دکوراسیون این عمارت بسیار مجلل و اشرافی است. اتاق خواب مستر دارای چشم‌انداز باغ است. از آنجا با پلکان فلزی به طبقه دیگر می‌توان رفت که دارای یک کمد بسیار بزرگ با درهای شیشه‌ای است. یکی از سوئیت‌های داخلی دارای وان بزرگی در حمام است که مشرف به باغ است و دوش درون اتاقک شیشه‌ای هم دارد.

این خانه بسیار مناسب افرادی است که اهل معاشرت با دوستان هستند. زمین‌های بسکتبال در فضای باز و سرپوشیده، اتاق با میز بیلیارد، و یک اتاق بازی دیگر با میزهای پوکر و رولت، این معنی را می‌دهند که دیگر برای خوشگذرانی نیازی به رفتن به لاس‌وگاس نیست. در کنار زمین بسکتبال بیرونی، حوضی با آب‌نماهای مجلل و مهمانخانه وجود دارد. این ملک دارای تاریخچه متغیری در فروش است.

مایک-تایسون2

در طول سال‌ها ارزش این ملک به سرعت کاهش یافت. بیشتر به دلیل هزینه‌های جاری که فیفتی‌سنت هم شکایت داشت که هرماه حدود ۵۰۰۰۰ پوند برایش هزینه در بر دارد.  در واقع به مدت ۱۲ سال برای فروش گذاشته شده بود و قیمتش از ۱۴ میلیون پوند شروع می‌شد تا اینکه در نهایت در سال ۲۰۱۹ فقط با ۲٫۳ میلیون پوند فروخته شد؛ با کاهش ۸۴ درصدی در قیمت.

مایک-تایسون3

جاناتان میلر، نماینده املاک و مستغلات گفت: «این ملک برای بازار بزرگ است. اگر ملک شما بسیار بالاتر از حد استاندارد باشد طبیعتاً زمان زیادی طول می‌کشد تا به فروش برسد.»

در نهایت بنا بر گزارش‌ها «کیسی عسکر» که صاحب چندین تجارت فست‌فود است، این ملک را خرید. یکی دیگر از خانه‌های شگفت‌انگیز مایک تایسون، با قفس‌هایی برای ببرهایش، مدت‌ها خالی از سکنه باقی مانده بود تا اینکه به کلیسا تبدیل شد.

مایک-تایسون4

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها