|
کدخبر: 238761

فرش قرمز انگلیسی‌ها برای ستاره استقلالی

هواداران هال سیتی از حضور اللهیار صیادمنش در تیمشان استقبال کرده‌اند.

ورزش فرش قرمز انگلیسی‌ها برای ستاره استقلالی

باشگاه هال سیتی دیشب به صورت رسمی از خرید ایرانی‌اش رونمایی کرد تا اللهیار صیادمنش جدیدترین بازیکن ایرانی شاغل در فوتبال انگلیس باشد.

نکته جالب درباره این اتفاق کامنتهایی است که در پایین پستهای توئیتری باشگاه هال سیتی درباره صیادمنش دیده می‌شود. هواداران تیم انگلیسی به شدت روی موفقیت این مهاجم جوان در تیمشان امیدوار هستند و اعتقاد دارند با توجه به کیفیت بالای این بازیکن و رزومه او در زوریا، هال سیتی خرید بسیار خوبی انجام داده و امیدوارند که اللهیار با درخشش در این تیم بتواند به لیگ برتر انگلیس برسد.

این وسط بحث ریزی هم بین هواداران هال سیتی و فنرباغچه درباره اللهیار شکل گرفته چرا که گویا برخی طرفداران فنرباغچه بابت جدایی صیادمنش از تیمشان جشن گرفته‌اند! و هواداران تیم انگلیسی هم به آنها گفته‌اند که فنرباغچه قدر استعدادهای جوانش را نمی‌داند و آنها به زودی متوجه خواهند شد که اللهیار چه بازیکن باکیفیتی است.

هواداران هال سیتی این سوال را هم از مدیران این باشگاه پرسیده‌اند که آیا امکان خرید قطعی صیادمنش از فنرباغچه وجود دارد یا نه چرا که باشگاه ترکیه‌ای، این بازیکن را به صورت قرضی و فقط تا انتهای فصل در اختیار هال سیتی قرار داده است.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها