|
کدخبر: 238464

دردسر تازه یحیی برای پرسپولیس / کار به فیفا می‌کشد؟

قائم مقام باشگاه پدیده: قصد داریم از پرسپولیس به AFC شکایت کنیم.

ورزش دردسر تازه یحیی برای پرسپولیس / کار به فیفا می‌کشد؟

اسماعیل حیدرپور گفت: اگر توافقی بین باشگاه‌ های پدیده و پرسپولیس صورت نگیرد از این باشگاه به‌ AFC شکایت می‌کنیم.

قائم مقام باشگاه پدیده در خصوص شکایت از پرسپولیس توضیحاتی جدید ارائه کرد.

اسماعیل حیدرپور، قائم مقام باشگاه پدیده درباره شکایت این باشگاه از پرسپولیس به دلیل پرداخت نکردن مبلغ رضایتنامه گل محمدی به باشگاه مشهدی گفت:

 ما از باشگاه پرسپولیس به کمیته تعیین وضعیت شکایت کردیم و در صورتی که با ما توافق نکنند از آن‌ها به AFC و CAS شکایت خواهیم کرد و در این باره با هیچ کس تعارف هم نداریم. با تمام احترامی که برای ارکان فدراسیون فوتبال قائلم، باید بگویم که باشگاه پیگیر کار‌های قانونی است و تصمیم داریم از طریق این ۲ نهاد اجرایی شکایت از پرسپولیس را پیگیری کنیم.

مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از گذشت ۲ سال هنوز پول انتقال یحیی گل محمدی را به باشگاه پدیده پرداخت نکرده اند. به همین دلیل پدیده ای ها از سرخپوشان به کمیته استیناف شکایت کردند و در نهایت پرسپولیسی‌ها به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان محکوم شدند. البته باشگاه پدیده قصد دارد دیرکرد این مبلغ را هم از پرسپولیس بگیرد و قرار است مدیران ۲ باشگاه برای حل اختلافات خود با هم نشستی برگزار کنند.

البته حیدرپور مدعی شده که ۲ بار در تماس تلفنی با درویش صحبت کردند، اما او هم مانند صدری فقط حرف زده و رفع مشکلات فقط در حد حرف باقی مانده است.

 اگر از باشگاه پرسپولیس به AFC شکایت کنیم، پنجره این باشگاه دوباره بسته خواهد شد و آن ها برای دریافت مجوز حرفه‌ای با مشکل مواجه می‌شوند. به هر حال ما هم بدهی داریم و در صورت شکایت به‌ AFC، پرسپولیس بیشتر از همه ضرر خواهد کرد.

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس مدتی پیش به دلیل پرداخت نکردن بدهی اوساگونا بسته شد و علاوه بر این، پرسپولیسی ها به دلیل دریافت نکردن مجوز حرفه ای از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند. البته درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که طلب اوساگونا پرداخت شده و امروز پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز می شود. همچنین باشگاه پدیده با مشکلات مالی مواجه است، مدیران این باشگاه با دریافت پول انتقال گل محمدی به پرسپولیس قصد دارند که بدهی های معوقه خود را پرداخت کنند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها