|
کدخبر: 234784

پیشنهاد ویژه بانوی پیر به سردار آزمون

یک نشریه ایتالیایی از راهکار جدید باشگاه یوونتوس برای جذب سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران و راضی کردن باشگاه زنیت روسیه پرده برداشت.

ورزش پیشنهاد ویژه بانوی پیر به سردار آزمون

سردار آزمون که گفته می‌شد در همین پنجره نقل و انتقالات زمستانی تیم زنیت را ترک می‌کند، در اردوی این تیم روسی در امارات حاضر شد. «مدودوف» مدیر باشگاه زنیت هم در مصاحبه‌ای اعلام کرد آزمون به احتمال ۹۹ درصد در زنیت می‌ماند و این تیم را حداقل در زمستان به مقصد باشگاه‌های دیگر ترک نخواهد کرد.

المپیک لیون فرانسه و یوونتوس ایتالیا در روزهای گذشته مشتری جدی مهاجم تیم ملی ایران بوده‌اند اما تلاش آنها برای جذب آزمون تاکنون ثمری نداشته است.

باوجود مصاحبه ناامید کننده مدیر باشگاه زنیت، اما نشریه «توتو اسپورت» ایتالیا فاش کرد که باشگاه یوونتوس با ارائه پیشنهادات جدید به زنیت قصد دارد آزمون را طی روزهای آینده به خدمت بگیرد.

این نشریه با اشاره به اصرار و پافشاری یوونتوس برای جذب مهاجم ایران در گزارش امروز خود نوشت: «تماس‌ها در چند ساعت گذشته نیز ادامه داشته است اما هنوز بین درخواست زنیت و یوونتوس فاصله وجود دارد. روس‌ها

فروش این بازیکن ۲۷ ساله ایرانی را باز کرده‌اند (قرارداد در ژوئن به پایان می‌رسد) اما مشخص است که قصددارند چیزی به دست آورند. زنیت ۵ میلیون یورو می‌خواهد، در حالی که یوونتوس نمی‌خواهد از یک غرامت ساده فراتر برود.»

طبق ادعای رسانه ایتالیایی راهکار یوونتوس علاوه بر پرداخت ۱ میلیون یورو، پرداخت پاداش‌هایی به تیم زنیت در صورت موفقیت یوونتوس و عملکرد سردار آزمون در این تیم خواهد بود: «معامله با روس‌ها هرگز آسان نیست، اما وساطت‌ها برای پیدا کردن یک سازش خوب در جریان است؛ پرداخت یک میلیون در حال حاضر و چند پرداخت دیگر احتمالاً به شکل پاداش‌های نامشخص.»

علاوه بر این، tuttosport اطمینان دارد که سردار آزمون قصد دارد در یوونتوس بازی کند: «یک چیز مسلم است: بازیکن ایرانی که باشگاه لیون هم بسیار به او علاقه دارد، هر کاری که ممکن است انجام می‌دهد تا چراغ سبز را دریافت کند. آزمون علیرغم اینکه می‌داند حتی در تابستان به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به تورین برسد، دوست دارد بلافاصله وارد قطار یوونتوس شود. مهاجم منعطف پس از ۱۰ گلی که در این فصل برای زنیت به ثمر رساند از جمله دو گل در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس و چلسی، قصد دارد خود را در سطح بالاتری محک بزند.»

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر