|
کدخبر: 234330

دعوای شدید ستاره لیگ برتری با همسرش + عکس

درگیری شدید کایل واکر با همسرش آنی و فحاشی آنی در حین این دعواها، باعث شده همسایه‌های ستاره منچسترسیتی از وضعیت موجود به‌شدت کلافه و عصبانی شوند.

ورزش دعوای شدید ستاره لیگ برتری با همسرش + عکس

ستاره انگلیسی کایل واکر و همسرش آنی به اتهام فحاشی و داد و فریاد با همسایه‌ها به مشکل برخوردند. ساکنین شکایت داشتند که صداهایی که از عمارت مدافع منچسترسیتی به گوش میرسد فضا را آلوده کرده است.

یک منبع مطلع از این ماجرا گفت: «همسایه‌ها آزرده‌خاطر شده‌اند. این منطقه دلپذیر و دلچسب بود ولی زبان آن‌ها مبتذل است.»

آنی ۲۹ که مادر ۳ فرزند است، از این اتهامات خشمگین بود در حالی که کایل ۳۱ ساله سعی داشت صلح برقرار کند اما موفق نشد. این منبع اضافه کرد: «همسایه‌ها دیگر با آن‌ها صحبت نمی‌کنند. آن‌ها با آنی مشاجره کردند زیرا صدای ناسزا و فریاد از باغشان می‌شنیدند. فضای این منطقه عالی‌ست و پر از مدیران برجسته است. اصلاً انتظار ندارند چنین ادبیاتی در این حوالی شنیده شود. از شنیدن صدای فریاد خسته شده‌اند. صدای فحاشی را از خانه خود می‌شنوند و می‌گویند آنی خیلی عصبی و بدخلق است.»

منبعی که با نشریه «سان» در این باره حرف می‌زد، در مورد درگیری‌ها و فحاشی در پرستبری چشایر اضافه کرد: «این اتفاق خیلی رخ داده است. همسایه‌ها از آنی خواستند که صدای خود را پایین بیاورد. او عصبانی شد. کایل با آن‌ها تماس گرفت تا صلح برقرار کند اما موفق نشد.»

این خانه ۳٫۵ میلیون پوندی ۶ خوابه نزدیک خانه سابق وین رونی است و استخر سرپوشیده و زمین فوتبال هم دارد. این سومین درگیری آن‌ها با همسایه‌ها است؛ بعد از درگیری بر سر پیچک ۱۳ فوتی و یک مجموعه سرگرمی جدید.

این زوج با وجود خیانت کایل به آنی در ماه نوامبر ازدواج کردند. نمایندگان واکر هم از اظهار نظر در مورد خیانت او صرف‌نظر کردند و پاسخ درستی ندادند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها