|
کدخبر: 232020

یک خارجی در لیست مجیدی / فرهاد هافبکش را پیدا کرد؟

با اعلام مجیدی یک بازیکن آسیایی به جمع استقلالی‌ها اضافه خواهد شد و این بازیکن می‌تواند هافبک قطری پا به سن گذاشته السد باشد.

ورزش یک خارجی در لیست مجیدی / فرهاد هافبکش را پیدا کرد؟

زمزمه‌های جذب رودریگو باربوسا تاباتا هافبک برزیلی- ژاپنی السد توسط استقلال در ابتدای فصل به گوش می‌رسید. هافبک ۴۱ ساله ای که ملیت قطری دارد و برای تیم ملی این کشور بازی کرد.

تاباتا قابلیت بازی در پست هافبک تهاجمی را دارد. همان پستی که مجیدی گزینه ای برای پر کردنش ندارد و با حذف این پست در تاکتیک تیمش سبک متفاوتی را ارائه می‌دهد. فصل گذشته فرشید اسماعیلی و گاهی هم داریوش شجاعیان و یا آرش رضاوند در این پست بازی کردند اما بعد از جدایی اسماعیلی و شجاعیان دیگر مجیدی تغییر تاکتیک داد.

تاباتا ۴۱ یک سال دارد اما برای فرهاد سن تنها یک عدد است و خودش در ۳۷ سالگی یکی از آماده ترین بازیکنان لیگ ایران بود. مجیدی که ابتدای فصل با شیمبا ۳۸ به توافق رسیده بود اما در خرید او ناکام ماند، نشان داده زیاد به سن توجه نمی‌کند.

فرهاد حضور دو بازیکن خارجی را قطعی اعلام کرد و این یعنی تنها یک امضا تا جذب این بازیکنان باقی مانده و از قبل مقدمات جذب آن‌ها انجام شده است. به همین دلیل می‌گوییم که بازیکن مورد نظر تاباتا است؛ چون از قبل هم اسم او مطرح بود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر