|
کدخبر: 230764

جانشین عالیشاه پیدا شد / تصمیم جالب یحیی

وحید امیری قرار است به عنوان مهاجم سایه در ترکیب سرخ های تهرانی بازی کند.

ورزش جانشین عالیشاه پیدا شد / تصمیم جالب یحیی

پرسپولیس و تراکتور بازی حساسی را پیش رو خواهند داشت و دو تیم تمام تلاش خود را برای پیروزی و کسب امتیاز از این جدال مهم به کار می گیرند.

غیبت امید عالیشاه قطعا یکی از نگرانی های یحیی گل محمدی است. به هرحال سرمربی جوان سرخ ها اعتقاد زیادی به عالیشاه داشته و در اکثر بازی های این فصل به او میدان داده است. به ویژه این که عالیشاه در هفته های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و به نظر می رسید در اوج آمادگی خود قرار دارد اما مصدومیت بی موقع هم او را از ترکیب دور کرد و هم برنامه های تاکتیکی کادرفنی پرسپولیس را به هم ریخت.

عالیشاه که در بازی قبل پرسپولیس و از دقیقه ۴۴ بازی با سپاهان مصدوم و لنگ لنگان از میدان خارج شد، جای خود را به مهدی ترابی داد تا ترابی در تمام دقایق حضور در میدان به عنوان مهاجم سایه کنار آل کثیر بازی کند. نمایشی که اتفاقا هم مثمر ثمر بود و باعث می شد ترابی با توجه به سرعت بالایی که دارد یا روی دروازه حریف خطرساز شده و هم تیمی هایش را صاحب موقعیت کند یا مدافعان سپاهان را وادار به خطا کند. به همین دلیل یکی از گزینه های جانشینی عالیشاه در بازی امروز ترابی بود.

اما یحیی گل محمدی تصمیم گرفته از وحید امیری در خط حمله بهره برده و از ترابی در پست وینگر استفاده کند.

البته که با توجه به سیستم شناور یحیی بی شک این دو بازیکن بارها در زمین جا به جا شده و جای خود را در خط حمله و وینگر عوض می کنند اما در سیستم پایه این وحید امیری است که قرار است همراه عیسی آل کثیر در پیشانی خط حمله پرسپولیس ایفای نقش کند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها