|
کدخبر: 227466

ستاره سابق پرسپولیس در فکر بازگشت / یحیی قبول می‌کند؟

هنوز مشخص نیست یحیی گل محمدی تمایلی به جذب علی علیپور دارد یا نه.

ورزش ستاره سابق پرسپولیس در فکر بازگشت / یحیی قبول می‌کند؟

علی علیپور یکی از نفراتی است که به دفعات در مصاحبه ها و اظهارنظرهای رسانه ای خود از تمایل بیش از حدش به بازگشت به پرسپولیس خبر داده و به شکل مستقیم و غیر مستقیم تاکید کرده حاضر است در صورت دریافت پیشنهاد از باشگاه با افتخار به تیم سابقش برگردد.

اما در این میان هنوز مشخص نیست یحیی گل محمدی علاقه ای به جذب او دارد یا نه. یحیی اگرچه به واسطه تفکر حرفه ای که دارد تا قبل از شروع نیم فصل هنوز به صورت آشکار در فضای رسانه ای در مورد تمایلش به جذب این بازیکن اظهار نظری نکرده اما جالب اینجاست به شکل کاملا محرمانه به باشگاه هم برای جذب آقای گل سابق پرسپولیس چراغ سبز نشان نداده و در کل مشخص نیست اصلا تمایلی به جذب علی علیپور دارد یا نه.

این درحالی است که سرمربی سرخ ها چندی پیش برای جذب گوچی نیز روی خوش نشان نداد و مشخص شد نیازی به جذب رضا قوچان نژاد ندارد. حالا باید دید یحیی در مورد علیپور چه واکنشی خواهد داشت و آیا او را جذب می کند یا نه.

گفتنی است علیپور ۲۶ ساله که عنوان بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر را یدک می کشد، هنوز در تیم ماریتیمو پرتغال حضور ثابتی ندارد و شنیده می شود باشگاه ماریتیمو نیز چندان برای انتقال او بی میل نیست.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها