|
کدخبر: 226625

بمب خبری صدری برای هواداران پرسپولیس

بنابر گفته یک منبع مطلع و نزدیک به باشگاه پرسپولیس، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه امروز یکشنبه یا فردا صبح دوشنبه باز خواهد شد.

ورزش بمب خبری صدری برای هواداران پرسپولیس

دوشنبه هفته گذشته مجید صدری که مهمان تلفنی برنامه فوتبال برتربود، در این برنامه گفت: پولی که دو هفته گذشته برای پرونده کالدرون پرداخت کرده بودیم صحیح و سالم بازگشت و توانستیم مجدد مبلغ را ارسال کنیم. بخشی از تاییدیه وکیل کالدرون را گرفتیم و بخش دیگر این تاییدیه را پنجشنبه می‌گیریم و جمعه پنجره باز خواهد شد. کار دشواری بود و امیدوارم دیگر از این پرونده‌ها نداشته باشیم. از جمعه که پنجره باز شود با توجه به اینکه کارهای مقدماتی ۲ بازیکن تاجیکستانی تمام شده، کارهای ثبت قرارداد آنها نیز انجام می‌شود و می‌توانند از هفته آینده برای پرسپولیس بازی کنند. فعلا شکایتی نداریم و قرار نیست پنجره دوباره بسته شود. امیدوارم هر چه زودتر بدهی‌های باشگاه را پرداخت کنیم.

جمعه آمد و رفت اما پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز نشد! سرپرست باشگاه پرسپولیس در این رابطه گفت: این بدهی پرداخت شده و اگر تاییدیه ۴۵ هزار دلار بیاید، بلافاصله پنجره باز می‌شود. فکر کنم در بازی بعدی با نظر کادرفنی این اتفاق بیفتد. از نظر ما کار انجام شده و فقط منتظر تاییدیه آن خانم وکیل هستیم. او ۹۵ درصد پول را تایید کرده و ان‌شاالله امروز با توجه به اختلاف ساعتی که داریم تاییدیه را به ما بدهد. کل پول پرداخت شده و هیچ مشکلی در پرداخت نداریم. این اتفاق دیروز افتاد اما به هرحال تاییدیه را لازم داریم.

درهمین ارتباط شنیدیم وکیل گابریل کالدرون در ارسال مدارک لازم و تأیید واریز پول باشگاه پرسپولیس به حساب موکل خودش تعلل به خرج داده است.

برهمین اساس بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس رأسا نامه ای به فیفا زده و شرح ماوقع کرده است. فدراسیون جهانی فوتبال نیز ۷۲ ساعت به کالدرون و وکیلش مهلت داده که تأییدیه خود را ارسال کنند و در غیر این صورت نیز اتوماتیک وار پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس باز خواهد شد.

احتمال دارد این اتفاق امروز (یکشنبه) یا دوشنبه صبح (روز بازی حذفی) بیفتد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها