|
کدخبر: 217860

آخرین خبر از پرونده کالدرون / پنجره پرسپولیس امشب باز می‌شود؟

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس همچنان به دلیل بدهی‌ حدود ۷۰۰ هزار یورویی به کالدرون و خواکین بسته و تا زمانی که وکیل این مربی دریافت کل مطالبات این مربی را به فیفا اعلام نکند، خبری از باز شدن این پنجره و ثبت قرارداد وحدت هنانوف و منوچهر صفروف که از هفته گذشته برای عقد قرارداد با سرخ‌‌ها از تاجیکستان به تهران آمده‌اند، نیست.

ورزش آخرین خبر از پرونده کالدرون / پنجره پرسپولیس امشب باز می‌شود؟

البته مدیران پرسپولیس از هفته گذشته در مراحل مختلف کل مطالبات خواکین و کالدرون را به حساب بانکی آنها در سوئیس واریز کرده‌اند اما ظاهرا تاکنون این مبلغ به شکل کامل در حساب آنها ننشسته است. ظاهرا طی شدن این روند بانکی نیاز به زمان بیشتری دارد و پرسپولیسی‌ها همچنان باید منتظر نشستن کامل پول به حساب مربی آرژانتینی و دستیارش بمانند تا پس از آن سایر مراحل باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم انجام شود.

البته باشگاه پس از واریز پول به حساب کالدرون، ابتدای این هفته، رسیدهای مربوطه را به مقر فیفا ارسال کرده و در صورتی که مطمئن شود این پول به حساب سرمربی اسبقش رفته اما خبری از ارسال تاییدیه وکیل کالدرون به فیفا نشود، برای باز شدن پنجره خود با فدراسیون جهانی رایزنی خواهد کرد.

منبع: فوتبالی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها