|
کدخبر: 218721

به پرسپولیس برمی‌گردم / آنجا خانه اول من است

نمی‌دانم دراگان دیگر باید چه کاری انجام دهد و چه نتایجی بگیرد تا آنها حمایت کنند. اگر از اسکوچیچ خوشتان نمی‌آید حداقل از تیم ملی حمایت کنید. در فضای مجازی هم که یک عده هنوز به سن قانونی نرسیده‌اند ولی از تیم ملی انتقاد می‌کنند. اسکوچیچ یک مربی بی ادعا است؛ در سخت ترین شرایط تیم ملی را تحویل گرفت و این نتایج را گرفت ولی نمی‌دانم بعضی‌ها چه می‌خواهند.

ورزش به پرسپولیس برمی‌گردم / آنجا خانه اول من است

چرا هر موقع تیم ملی بازی می‌کند باید در خصوص کی روش صحبت شود و او را با اسکوچیچ مقایسه کنند. سرمربی مصر در حال حاضر چه ربطی به ما دارد. سرمربی تیم ملی دراگان اسکوچیچ است و باید از او حمایت کنیم چون تیم ملی خودمان را دوست داریم. درست است که اسکوچیچ دوباره مرا به تیم ملی دعوت کرد ولی این را از همین طریق می‌گویم اگر همین اسکوچیچ مرا برای ادامه بازی‌های تیم ملی و یا جام جهانی که آرزوی هر بازیکنی بازی در آن است خط بزند شک نکنید باز هم از او حمایت می‌کنم.

من عاشق پرسپولیس هستم و آنجا خانه من است. هر وقت بخواهم برمی‌گردم. الان که از تیم دورم مثل یک طرفدار ۶ آتیشه برای تیم محبوبم دعا می‌کنم و آرزو می‌کنم همیشه موفق باشد. من بازیکن الریان هستم و تا پایان فصل آینده با این تیم قرارداد دارم. آینده را نمی‌شود پیش بینی کرد؛ پس باید زمان بگذرد و دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

منبع: فوتبالی

ارسال نظر