|
کدخبر: 218545

زیدان در یک قدمی نیمکت منچستریونایتد؟

شایعه انتقال زیدان به منچستر با ماجرای یادگیری زبان انگلیسی توسط او قوت گرفته است.

ورزش زیدان در یک قدمی نیمکت منچستریونایتد؟

به نوشته پایگاه توتو مرکاتو زین‌الدین زیدان پیشنهاد جانشینی ژاوی هرناندز روی نیمکت باشگاه السد قطر را نپذیرفت، در حالی که مسئولین این باشگاه به دنبال راضی کردن مربی فرانسوی بودند اما زیزو علاوه بر السد پیشنهاد هدایت نیوکاسل در لیگ برتر انگلستان را نیز رد کرد.

براساس این گزارش زیدان برای انتخاب تیم جدیدش عجله نخواهد کرد و در انتظار دریافت پیشنهاد از فدراسیون فوتبال فرانسه برای هدایت تیم ملی این کشور و یا باشگاه پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود و به همین دلیل پیشنهاد هدایت منچستریونایتد را نیز قبول نکرده است.

ابراز علاقه منچستریونایتد به زیدان

منچستریونایتد زین الدین زیدان را برای جانشینی سولسشر در نظر داشت.

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی سابق رئال مادرید هنوز خود را آماده حضور در لیگ برتر انگلیس نمی بیند.

به نقل از کریستین فالک، منچستریونایتد در نظر داشت تا زین الدین زیدان را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب و اوله گونار سولسشر را از هدایت تیمش برکنار کند. با این حال، زیدان به هیئت مدیره منچستریونایتد اعلام کرد که هنوز برای حضور در لیگ برتر احساس آمادگی نمی کند و ترجیح می دهد تا تابستان استراحت کند.

سرمربی سابق رئال مادرید در شرایط کنونی تمایلی برای هدایت منچستریونایتد ندارد.

زیدان

مرد فرانسوی گزینه اصلی شیاطین سرخ

زین الدین زیدان گزینه اصلی برای جایگزینی سولسشایر در منچستر یونایتد است.

شیاطین سرخ با هدایت سولسشایر نتایج کابوس واری در فصل جاری لیگ جزیره کسب کرده اند و این مربی نروژی در آستانه اخراج قرار دارد.

از زیدان به عنوان گزینه اصلی هدایت یونایتد یاد می شود اما این مربی در شرایط کنونی تمایلی برای هدایت این تیم بزرگ ندارد.

در گزارش بیلد آمده است: زیدان رسما پاسخ سران یونایتد را داد. او اعلام کرد که در شرایط کنونی می خواهد بیشتر استراحت کند و فعلا تمایلی برای بازگشت به دنیای مربیگری ندارد.

یونایتد آغاز ضعیفی در فصل جدید لیگ برتر داشته و پس از یازده بازی با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به چلسی صدرنشین در رده ششم جدول این لیگ قرار گرفته است.

شیاطین سرخ تا به حال چهار شکست را در کارنامه‌شان ثبت کرده‌اند و گفته می‌شود که اوله گونار سولسشر در آستانه اخراج از نیمکت این تیم است.

یکی از گزینه‌هایی که در چند هفته اخیر مدام از او به عنوان گزینه اصلی جانشینی سولسشر نام برده شده، زین الدین زیدان است.

زیدان

یادگیری زبان انگلیسی توسط زیدان و قوت گرفتن شایعات

امانوئل پتی هافبک سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه آرسنال مدعی است که زین الدین زیدان در حال آموختن زبان انگلیسی می‌باشد.

در هفته‌های اخیر منچستریونایتد وارد یک بحران بسیار بد شد. آن‌ها پس از گذشت ۱۱ بازی از فصل، در رده ششم قرار دارند و فاصله ۹ امتیازی آن‌ها با چلسی صدرنشین، باعث خشمگین شدن هواداران این تیم شده است. شیاطین سرخ در ماه اخیر دو شکست بسیار بد ۰-۵ مقابل لیورپول و ۰-۲ مقابل منچسترسیتی را تجربه کرده‌اند و تمامی این موارد سبب شد تا اسم زیدان به عنوان جانشین اوله گونر سولشر مطرح شود.

 پتی که سابقه بازی کردن با زیدان در تیم ملی فرانسه را دارد، ادعا می‌کند که سرمربی سابق رئال مادرید در حال یادگیری زبان انگلیسی برای تیم بعدی‌اش می‌باشد. او در این باره گفت: "ارتباط برقرار کردن بسیار مهم است و اگر شما قادر به صحبت کردن زبان انگلیسی در منچستریونایتد نباشید، قطعا به مشکل برخواهید خورد. به من گفته شده که او اخیر در حال یادگیری زبان انگلیسی است و البته این برای شغل او بسیار مهم است. راجع به شایعات اخیر زیدان با منچستریونایتد باید صادقانه بگویم که باور ندارم. فکر نکنم این اتفاق رخ دهد. البته او اسم بزرگی دارد، اما هیچ وقت در انگلیس بازی نکرده است و فکر نکنم بتواند به خوبی ارتباط برقرار کند."

ارسال نظر