|
کدخبر: 217900

خطر جدایی ستاره پرسپولیس پس از صعود ایران

مربی مشترک پرسپولیس و تیم ملی در جمع سرخپوشان ماندنی است.

ورزش خطر جدایی ستاره پرسپولیس پس از صعود ایران

 در ابتدای فصل و در حالی که قرارداد کریم باقری با باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده بود این مربی قراردادش را به مدت دو فصل دیگر با سرخپوشان تمدید کرد تا خیال پرسپولیسی‌ها از حضور باقری در جمع کادرفنی راحت باشد.

در ادامه اما با موافقت باشگاه پرسپولیس کریم باقری به کادر فنی تیم ملی هم اضافه شد تا تنها مربی باشد که اجازه داشته باشد همزمان در باشگاه و تیم ملی مسئولیت داشته باشد.

پس از این اتفاق گمانه‌زنی‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی کریم باقری تمام وقت در اختیار تیم ملی خواهد بود و دیگر با پرسپولیس کاری ندارد.

پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که چنین مسئله‌ای صحت ندارد. با توجه به اینکه برنامه‌های تیم ملی مخصوصا پس از صعود به جام جهانی با برنامه‌های باشگاهی هیچ تداخلی ندارد، باقری بدون اینکه بخواهد از جمع پرسپولیسی ها جدا شود می‌تواند در تیم ملی فعالیت خودش را ادامه بدهد.

اردوها و بازی‌های تیم ملی در جام جهانی در زمانی برگزار می‌شود که هیچ مسابقه باشگاهی برگزار نمی‌شود و همین مسئله خیال پرسپولیسی‌ها بابت ماندن باقری در این تیم حتی در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی راحت کرده است.

منبع: افکارنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها