|
کدخبر: 215434

شوک به سرخ ها / رباط فوق ستاره منچستر پاره شد؟

خروج پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد، از تمرینات روز دوشنبه تیم ملی فرانسه باعث ایجاد نگرانی‌هایی شده است.

ورزش شوک به سرخ ها / رباط فوق ستاره منچستر پاره شد؟

تیم ملی فرانسه اردوی تمرینی خود را برای حضور در دو دیدار آخر مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار کرده تا با پیروزی در این دو بازی حضورش در این رقابت‌ها را قطعی کند.

آنها تنها یک قدم تا صعود به جام جهانی فاصله دارند اما حالا به صورت جدی نگران شرایط آمادگی یکی از ستاره‌های تیم‌شان هستند.

بسیاری از رسانه‌های خبری مدعی شده‌اند که پل پوگبا نتوانسته تا پایان جلسه تمرینی روز دوشنبه در زمین بماند و ظاهرا در جریان برخوردی که با آلفونس آرئولا داشته دچار مصدومیت شده تا لنگ لنگان و با کمک دیدیه دشان، سرمربی این تیم، از زمین تمرین خارج شود.

دشان حالا باید در انتظار پاسخ آزمایش‌های بعدی بماند تا مشخص شود که آیا مصدومیت این بازیکن جدی است و آیا قادر به حضور در زمین در دو دیدار پیش رو برابر قزاقستان و فنلاند خواهد بود یا خیر.

این در حالی است که پوگبا در آستانه پایان محرومیتش از رقابت‌های لیگ برتر بود و سولسشر امید داشت که در شرایط بحرانی فعلی تیم بتواند به زودی از او استفاده کنند. این هافبک فرانسوی در جریان بازی برابر لیورپول که با شکست ۰-۵ یونایتد به پایان رسید، به دلیل خطای شدیدی که انجام داد سه جلسه از همراهی تیمش محروم شده بود.

حالا سرمربیان هر دو تیم منتظر اعلام پاسخ کادر پزشکی تیم ملی فرانسه هستند تا مشخص شود که مصدومیت پوگبا تا چه اندازه جدی است و تا چه زمانی از میادین فوتبال دور خواهد بود.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها