|
کدخبر: 210965

تمجید اسطوره لیورپول از کی روش / منچستر به کارلوس نیاز دارد

از نظر جیمی کرگر، اوله گونار سولسشر برای منچستریونایتد به اندازه کافی خوب نیست و آن ها به سرمربی مشخصا بهتری نیاز دارند

ورزش تمجید اسطوره لیورپول از کی روش / منچستر به کارلوس نیاز دارد

منچستریونایتد یکی از تلخ ترین شکست های تاریخ خود در لیگ برتر انگلیس را متحمل شد و با نتیجه پنج بر صفر در اولدترافورد مقابل لیورپول شکست خورد.

جیمی کرگر مدافع سابق لیورپول و کارشناس تلویزیونی، در خصوص انتقادات مطرح شده پیرامون اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد که این روزها نتایج ضعیفی می گیرد، به صحبت پرداخت:

    فکر می کنم اوله خوب کار کرده اما در مقایسه با کلوپ، توخل و پپ، منچستریونایتد به سرمربی بهتری نیاز دارد. اوله را درک می کنم و می دانم که این سیاه ترین روز دوران حرفه ای او بود. نمی خواهم وارد جدال های لفظی شوم و دوست ندارم از اخراج شدن کسی حرف بزنم اما این را می توانم بگویم که فرد یا اسکات مک تومینای به اندازه کافی خوب نیستند. بنابراین از این که بگویم اوله هم به اندازه کافی خوب نبوده است، احساس بدی پیدا نمی کنم. منچستریونایتد به سرمربی بهتری نیاز دارد.

مدافع سابق لیورپول ادامه داد:

    اوله در سطح منچستریونایتد نیست. او واقعا خوب کار کرده اما منچستریونایتد به یک سرمربی نیاز دارد تا آن ها را به سطح بالاتری ارتقا دهد. متاسفانه سولسشر مثل کلوپ، پپ یا توخل نیست. منچستریونایتد باید بهترین سرمربیان دنیا را داشته باشد. لااقل اگر یک سرمربی مثل سولسشر دارید، باید دستیاری در حد کارلوس کی روش هم در کنار او داشته باشید. نمی توانید در منچستریونایتد اجازه دهید مربیان کادرفنی حین کار کردن، کار را یاد بگیرند. مایک فیلان به نظرم دستیار خوبی نیست. مایکل کریک و کیرن مک کنا هم در عمرشان تاکنون سرمربیگری نکرده اند.

کارلوس کی روش که هم اکنون سرمربی تیم ملی مصر است، طی فصول ۰۳-۲۰۰۲ و ۰۸-۲۰۰۴ دستیار اول سرالکس فرگوسن در منچستریونایتد بود.

منبع: طرفداری

ارسال نظر