|
کدخبر: 214395

مسی برنده توپ طلا شد؟ / یک رسانه لو داد!

شایعات درباره اهدای توپ طلا به لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، همچنان ادامه دارد.

ورزش مسی برنده توپ طلا شد؟ / یک رسانه لو داد!

مراسم اهدای جایزه توپ طلا در پایان ماه جاری میلادی برگزار می‌شود و پیش‌بینی‌ها درباره برنده این جایزه همچنان ادامه دارد.

پیش از این در روزهای گذشته دو تصویر منتشر شده بود که ادعا می‌شد مربوط به رده‌بندی نهایی نامزدهای این جایزه است که در یکی از آنها روبرت لواندوفسکی و در دیگری لیونل مسی به عنوان برنده توپ طلا معرفی شده بودند.

حالا  شبکه تلویزیونی RTP پرتغال هم مدعی شده که قرار است مسی بار دیگر به عنوان برنده توپ طلا انتخاب شود تا تعداد این جایزه در ویترین افتخاراتش به عدد هفت برسد.

این ملی‌پوش آرژانتینی امسال موفق شد به همراه تیم ملی کشورش به رویای قدیمی فتح کوپا آمه‌ریکا جامه عمل بپوشاند و قهرمانی در این مسابقات را جشن بگیرد تا تنها جای خالی موجود در کارنامه حرفه‌ای خود را که کسب جام به همراه تیم ملی بود پر کند.این در حالی است که بسیاری از رسانه‌ها، کارشناسان و فوتبال‌دوستان معتقد هستند که توپ طلای امسال حق روبرت لواندوفسکی است که در دو سال گذشته عملکرد خیره کننده‌ای را در ترکیب بایرن مونیخ به نمایش گذاشته و عملا به یک موتور گلزنی تبدیل شده است.

آنها باور دارند که افت قابل توجه مسی در ماه‌های اخیر و خصوصا پس از جدایی از بارسلونا و به تن کردن پیراهن پاری سن ژرمن عامل مهمی در انتخاب نشدن او به عنوان برنده توپ طلای ۲۰۲۱ خواهد بود. این بازیکن پس از حضور در پارک دو پرنس هنوز موفق به گلزنی در لیگ فرانسه نشده و بدترین آغاز فصلش در ۱۵ سال اخیر را تجربه کرده است.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها