|
کدخبر: 214286

رونمایی از مهاجم خارجی استقلال در بازی با فجرسپاسی

برای بازی امروز ITC رودی ژستد ، مهاجم خارجی جدید استقلالی‌ها نیز صادر شده است.

ورزش رونمایی از مهاجم خارجی استقلال در بازی با فجرسپاسی

در هفته چهارم لیگ برتر استقلال امروز میهمان فجر سپاسی شیراز خواهد بود. تیمی که موفق شد هفته قبل اولین پیروزی خود در لیگ برتر را به دست بیاورد. فجری ها در آبادان برابر صنعت نفت به برتری دو بر صفر رسیدند و آبی ها هم موفق شدند با یک گل تراکتور را در تهران شکست بدهند.

شاگردان فرهاد مجیدی با سه بازی و ۹ امتیاز خود را مدعی کسب عنوان قهرمانی معرفی کرده‌اند. برای بازی امروز  ITC رودی ژستد ، مهاجم خارجی جدید استقلالی‌ها نیز صادر شده است و این بازیکن می‌تواند در کنار کوین مایگا دیگر خارجی استقلال در ترکیب آبی‌پوشان قرار بگیرد. فرهاد مجیدی می‌خواهد به بهترین شکل ممکن بازی‌ها را پشت سر بگذارد تا از کورس صدر حدول عقب نماند.

بازی امروز در حالی برگزار خواهد شد که ورزشگاه حافظیه‌ هنوز  شرایط استانداردی ندارد.

اما فرهاد مجیدی سرمربی استقلال امروز تیمش را در حالی به مصاف فجر سپاسی خواهد فرستاد که در صورت پیروزی در این دیدار آبی ها به بهترین رکورد خود در تاریخ لیگ برتر خواهند رسید. استقلال اگر در شیراز به برتری برسد برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ۴ بازی ابتدایی خود را با برد پشت سرگذاشته است.

در بازی امروز اما با تصمیم مجیدی، حسین حسینی همچنان گلر شماره یک آبی ها خواهد بود. سه دفاع آبی ها در بازی امروز سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و محمدحسین مرادمند هستند.

در میانه میدان هم روزبه چشمی، وریا غفوری، آرش رضاوند، امیرحسین حسین زاده و مهدی مهدی پور به میدان خواهند رفت.

زوج خط حمله آبی ها را هم کوین یامگا و ارسلان مطهری تشکیل خواهند داد. این در حالی است که آمادگی ژستد مهاجم جدید آبی ها هم در تمرینات استقلال باعث شده تا مجیدی از همین حالا روی او حساب باز کند.

ژستد احتمالا امروز در نیمه دوم به میدان خواهد رفت.

ترکیب احتمالی استقلال برابر فجر:

حسینی-مرادمند-یزدانی-دانشگر-غفوری-مهدی پور-چشمی-حسین زاده-رضاوند-مطهری-یامگا

 

 

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها