|
کدخبر: 214070

مطمئن باشید به استقلال باج نمی‌ دهیم!

علی‌ اصغر کلانتری می گوید فجرسپاسی برای هیچ تیمی حریف راحتی نیست.

ورزش مطمئن باشید به استقلال باج نمی‌ دهیم!

علی‌ اصغر کلانتری درباره آخرین شرایط تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز بعد از برتری مقابل نفت آبادان به میزان گفت:

    خدا را شکر وضعیت خوب است و بچه‌ها روحیه بالایی دارند هرچند از اول هم روحیه بالایی داشتند و من از عملکرد آن‌ها راضی بودم.

وی ادامه داد:

    بعد از بُرد هم خدا را شکر شرایط خوب شده و خوب هم تمرین کردیم و آماده هستیم تا ان‌شالله بازی زیبایی را مقابل استقلال به نمایش بگذاریم هر چند این دیدار، هم برای استقلال و هم برای ما یک بازی سخت است، اما امیدوارم به هر ترتیب با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز آن برای فجرسپاسی شیراز شود.

سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز درباره اینکه این تیم در اوج اقتدار به لیگ برتر صعود کرد و حالا در شرایطی متفاوت در سطح بالاتر فوتبال چه برنامه‌هایی برای تداوم این قدرت نمایی در بین تیم‌های برتر فوتبال ایران دارد گفت:

    بله تفاوت‌ها مشخص است، اما ما هم سعی کردیم تا قبل از اینکه مسابقات آغاز شود و در پیش فصل، بازی‌های تدارکاتی خود را با تیم‌های لیگ برتری برگزار کنیم چرا که خیلی از بازیکنان ما تجربه حضور در لیگ برتر را نداشتند و این بازی‌ها را انجام دادیم تا تن آن‌ها به تنه بازیکنان لیگ برتری خورده و با شرایط و جو این رقابت‌ها هرچه سریعتر آشنا شوند.

کلانتری تصریح کرد:

    با برنامه‌ریزی که کردیم شرایط برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر بهتر شد، اما هنوز بیشتر از این از تیم انتظار دارم و قطعاً روز به روز بهتر خواهیم شد. فجرسپاسی تیمی سخت‌کوش و پرتلاش است و خیلی راحت به هیچ تیمی باج نمی‌دهد و آن دو بازی هم که واگذار کردیم اصلاً مستحق شکست نبودیم، اتفاقاً قبل از مسابقات هم گفتم که تیمی قابل احترام و سخت پوش داریم و تیمی درست می‌کنیم که در نوع بازی کردن و سبک بازی زبانزد باشد.

سرمربی فجرسپاسی درباره اینکه فوتبالدوستان شیرازی در مدت زمان غیبت این تیم در لیگ برتر تقریباً دلشان برای این تیم تنگ شده بود و حالا چقدر قول می‌دهد تا این تیم با یک رتبه خوب در لیگ برتر ماندنی شود، افزود:

    تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد البته هیچ وقت از روز اول با این دیدگاه که به لیگ برتر آمده‌ایم تا بمانیم، وارد مسابقات نشدیم، چون نه روحیات ما به چنین طرز تفکری می‌خورد و نه بازیکنانمان. از روز اول گفتیم که به لیگ برتر می‌آییم تا تمام تلاشمان را انجام بدهیم، اگر کمبود و مشکلاتی هم باشد کار خودمان را می‌کنیم تا ان‌شالله بتوانیم جایگاه خوبی را در این فصل به دست بیاوریم.

کلانتری درباره اینکه در گذشته فجرسپاسی تا حدودی گربه سیاه تیم‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس در شیراز محسوب شده و حالا استقلال به شیراز می‌آید تا بعد از مدت‌ها مقابل این تیم صف‌آرایی کند گفت:

    می‌دانیم بازی سختی داریم؛ استقلال هم تیم قابل احترامی محسوب می‌شود و ما به آن‌ها احترام می‌گذاریم، اما نه تنها استقلال بلکه برای هیچ تیمی لقمه راحتی نیستیم. اینطور نیست که تیم‌ها فکر کنند که به شیراز می‌رویم و به راحتی از فجر امتیاز می‌گیریم و بر می‌گردیم.

وی ادامه داد:

    روحیه و انگیزه بچه‌های ما بالاست و روی مسائل روحی و روانی و انگیزشی در کنار مسائل فنی کار می‌کنیم و ا‌‌‌ن‌شالله که از این بازی بچه‌ها خود را اثبات کرده و به فوتبال ایران نشان بدهند که تیم قدرتمندی داریم. این در حالی است که بعد از دو شکست ابتدایی فصل هم کارشناسان زیادی از سبک بازی فجر و بازیکنانم تعریف کرده، اما این تعریف‌ها باعث نمی‌شود تا بچه‌ها مغرور شده و روی روند کارشان تاثیر بگذارد، ما سعی می‌کنیم تا از چیزی که هستیم بهتر شویم.

سرمربی فجر سپاسی درباره اتفاقات ۲۲ سال پیش برای فرهاد مجیدی در شیراز که مورد عنایت هواداران شیرازی قرار گرفت تاکید کرد:

    ان‌شالله که دیگر خاطرات تلخ بر نمی‌گردد و ما اصلاً به آن‌ها فکر نمی‌کنیم. بالاخره اینجا شیراز است و مردم خونگرمی دارد. حالا چندین سال پیش یک اتفاق آن شکلی در شیراز افتاد، اما هر زمانی هر تیمی به شیراز آمده، مورد استقبال هواداران قرار گرفته و با خوشی و خرمی از این شهر بازگشته است.

کلانتری خاطرنشان کرد:

    مقصر آن اتفاق که به آن اشاره می‌کنید هم اصلاً هواداران فجرسپاسی نبودند و همان زمان اگر مشکلی پیش می‌آمد بابت هواداران استقلال و پرسپولیس بود که این مشکلات را به وجود می‌آوردند. ان‌شاالله که دیگر این اتفاقات نیفتد و همه چیز به خوبی و خوشی به پایان برسد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها