|
کدخبر: 213586

خبر بد برای پرسپولیس و هوادارانش

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد مشکل عدم جذب بازیکن خارجی برای پرسپولیس توضیحاتی ارائه داد.

ورزش خبر بد برای پرسپولیس و هوادارانش

حسن کامرانی‎‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال شب گذشته در برنامه فوتبال برتر نسبت به اعتراض یحیی گل‌محمدی درباره عدم جذب بازیکن خارجی از سوی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد؛ او گفت: یکی از شرایطی که در بحث جذب بازیکن خارجی است، این است که باشگاه‌ها بدهی نداشته باشند. بحثی که امسال در ماجرای خرید بازیکن خارجی مطرح شد این بود که باشگاه‌ها بدهی خارجی نداشته باشند و فدراسیون فوتبال نظرمان بر این است که اگر باشگاهی بدهی داخلی هم دارد، نباید اصراری بر جذب بازیکن خارجی باشد.

کامرانی‌فر ادامه داد: وقتی ما بدهی داخلی داریم و به بازیکنان داخلی بدهکار هستیم، دور از انصاف است که ما بازیکن خارجی بگیریم و به او پرداختی داشته باشیم در حالی‌که به بازیکن داخلی بدهی داریم؛ این اختلاف الان هست و ما هم در این موضوع هستیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به گل‌محمدی گفت: ایشان باید بداند که باشگاه پرسپولیس در حال حاضر یکی از بدهی‌هایشان را پرداخت کنند و هنوز پرداخت نکردند، هر چند که در این مدت در جریان هستم که مدیریت باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا این بدهی پرداخت شود اما به دلیل راهکارهای انتقال پول به خارج از کشور و حساب شخصی که به او بدهی دارند، مشکلاتی وجود دارد. این مشکلات هست و همگی در جریان آن هستیم.

وی افزود: به دلیلی باید راهکاری برای این مسئله پیدا شود، چند وقتی است که مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا بدهی را پرداخت کنند و گویا در این چند روز پرداخت شده اما چند روز زمان می‌برد تا پول در حساب شخص طلبکار پول قرار بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها