|
کدخبر: 213493

اسطوره پرسپولیس از خجالت یحیی درآمد!

مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس گفت : تعویض‌های اشتباهی رخ داد و من نمی‌دانم چرا زمانی که تیم نیاز به گل دارد، مهدی شیری باید داخل زمین شود.

ورزش اسطوره پرسپولیس از خجالت یحیی درآمد!

مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت پرسپولیس پس از باخت یک گله این تیم برابر آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر اظهار کرد:

    نیم جان بازی کردن نداشت. از آن بازی‌هایی بود که اگر بیش‌تر از ۹۰ دقیقه بود، پرسپولیس باز هم جان گل زدن نداشت و در ۹۰ دقیقه هم نتوانست موقعیت جدی داشته باشد.

او ادامه داد:

    لیگ امسال فرسایشی است و با این وضع پرسپولیس نمی‌تواند قهرمان شود. خدا را شکر هواداران در این بازی حضور نداشتند که این نوع بازی را از نزدیک ببینند. پرسپولیس در ۲ بازی از ۴ بازی آخرش شکست خورده و حتی نساجی را هم به سختی برد. این روش بازی، از پرسپولیس قهرمان نمی‌سازد و فقط خود یحیی گل‌محمدی است که می‌تواند مشکل تیم را بفهمد و آن را حل کند. تعویض‌های اشتباهی رخ داد و من نمی‌دانم چرا زمانی که تیم نیاز به گل دارد، مهدی شیری باید داخل زمین شود. بازیکنان هنوز هماهنگ نیستند و همین باعث شده زهر تیم خیلی کم‌تر شود.

مرتضی فنونی‌زاده در پایان گفت:

در لیگ امسال، هفته‌های نخست تاثیرگذار هستند و اکنون ۴ تیم پرسپولیس، استقلال، گل‌گهر سیرجان و سپاهان خود را مدعی نشان داده‌اند. امسال از آن سال‌هایی نیست که بگوییم یک تیم با اختلاف امتیاز قهرمان می‌شود و قهرمان در هفته‌های آخر مشخص خواهد شد. هواداران صبور باشند زیرا که این پرسپولیس بهتر می‌شود و می‌تواند دوباره برای رقیبانش دردسرساز شود.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر