|
کدخبر: 213410

جزئیات برگزای کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان

در آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان، نمایندگان ایران صاحب ۴ پیروزی و یک شکست شدند.

ورزش جزئیات برگزای کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان

در آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان ۲۰۲۱ در بلگراد پایتخت صربستان، ۵ نماینده ایران در دور نخست مقابل رقبای خود به روی تشک رفتند و صاحب ۴ پیروزی و یک شکست شدند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۱۹ نفر حضور دارند، پویا دادمرز در دور نخست به مصاف اختیار بوتیروف از ازبکستان رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید. وی در دور بعد مقابل نیهاد گولوزاده از جمهوری آذربایجان قرار می‌گیرد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز بزرگسالان ۲۰۱۹ جهان، در دور نخست برابر نیراج از هند با نتیجه قاطع ۹ بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان الکساندر هروشین از اوکراین و روییز مورا از اکوادور می‌رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند، امین کاویانی‌نژاد در دور نخست مقابل آردیت ندوج از آلبانی ۹ بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان نیکولوز چیخایدزه از گرجستان و لامجد مافی از تونس می رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۲۲ نفر حضور دارند، ناصر علیزاده در دور اول برابر الکساندر کوماروف از روسیه با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند، باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد، در غیر اینصورت از دور رقابت‌ها کنار می‌رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۹ نفر حضور دارند، امین میرزازاده در دور اول مقابل نیکولا میلاتوویچ از نروژ با نتیجه ۶ بر یک پیروز شد. وی در دور دوم با برنده دیدار میان میخائیل لاپتی اف از روسیه و نیکولاس نتونیاس از یونان کشتی خواهد گرفت.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها