|
کدخبر: 211800

آخرین خارجی به استقلال می آید ولی به این شرط

لیست بزرگسال استقلال با اضافه شدن رودی ژستد تکمیل شد.

ورزش آخرین خارجی به استقلال می آید ولی به این شرط

یکی از مسائلی که طی روزهای گذشته درباره بازیکنان استقلال وجود داشته، پرتعداد بودن نفرات این تیم است. فرهاد مجیدی که قصد کرده بود بازیکنان خارجی به استقلال اضافه کند، دغدغه پر شدن لیست بزرگسالان تیم را داشت و تا حد زیادی این موضوع را حل کرده است.

قبل از حضور کوین یامگا وینگر فرانسوی سرمربی آبی پوشان درخواست عدم نیاز به احمد موسوی را به باشگاه را داد تا بتواند لیست خود را خالی کند . در این شرایط لیست استقلال ۱۹ بازیکن داشت و حالا با اضافه شدن رودی ژستد مهاجم فرانسوی این لیست تکمیل شده است.

لیست ۲۰ نفره استقلال به شرح ذیل است:

۱-سیدحسین حسینی ۲- رشید مظاهری ۳-وریا غفوری ۴- محمدحسین مرادمند ۵-سیاوش یزدانی ۶- روزبه چشمی ۷- زبیر نیک‌نفس ۸- عارف آقاسی ۹- ابوالفضل جلالی ۱۰-آرش رضاوند ۱۱-ارسلان مطهری ۱۲-آرمان رمضانی ۱۳- امین قاسمی‌نژاد ۱۴- محمدرضا آزادی ۱۵-سعید مهری ۱۶- بابک مرادی ۱۷- کوین یامگا ۱۸-محمد دانشگر ۱۹-مهدی مهدی‌پور ۲۰- رودی ژستد.

این در شرایطی است که مجیدی از ابتدا گفته بود قصد دارد ۳ بازیکن خارجی را به تیمش اضافه کند. در این شرایط او اگر بخواهد خارجی دیگری را به جمع آبی پوشان اضافه کند، باید نام یک بازیکن دیگر را تا قبل از زمان قانونی نقل و انتقالات از لیست خارج کند که با توجه به شرایط موجود بعید است دیگر چنین اتفاقی رخ بدهد.

گفتنی است؛ بازیکنانی نظیر علیرضا رضایی، امیرعلی صادقی، امیرحسین حسین‌زاده، فردین رابط و... در لیست زیر ۲۳ سال استقلال قرار دارند و مشکلی بابت حضورشان در ترکیب نیست.

منبع: ورزش3

ارسال نظر