|
کدخبر: 211566

پیکان با این استقلالی تخته گاز می رود + عکس

بازیکنی که روز گذشته موفق شد یکی از ۲ گل پیکان برابر هوادار را بزند، یکی از بازیکنان سابق رده پایه استقلال است که خیلی راحت اجازه جدایی گرفت.

محمدحسین فلاح بازیکنی است که در مدت کوتاه حضورش در پیکان نشان داده بازیکن با کیفیتی است و می تواند به یک ستاره در فوتبال ایران تبدیل شود.

محمد-حسین-فلاح

محمدحسین فلاح بازیکنی است که فصل پیش و در زمان سرمربیگری محمود فکری به تیم بزرگسالان فراخوانده شد ولی زمانی که فرهاد مجیدی سرمربی این تیم شد او را از تیم بزرگسالان کنار گذاشت.

خوشحالی محمدحسین فلاح با مجتبی حسینی

در نهایت فلاح در نقل و انتقالات بدون پرداخت ریالی پول از استقلال جدا و راهی پیکان شد، او به جز اینکه در بازی دوستانه به تیم سابقش گل زد و یک شادی گل عجیب انجام داد، حالا موفق شد گل اول پیکان در لیگ بیست و یکم را به هوادار تازه لیگ برتری شده بزند تا مشخص شود استقلال چه بازیکن با کیفیتی را از دست داده است.

اینکه مجیدی به سبک بازی یک بازیکن اعتقاد نداشته باشد چندان عجیب نیست اما اینکه مدیران وقت باشگاه بازیکن با استعداد تیم شان را اینقدر راحت و بدون دریافت ریالی پول به تیمی دیگر واگذار کردند موضوع عجیبی است که نشان می دهد استقلال در سال های اخیر هرگز مدیران لایقی نداشته است.

محمدحسین فلاح با این حرکت تعداد گل های فصل خود را شمرد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها